Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

SEYİR EVRESİ, 1+1

Günaydın Canlar,
Nasılız bakalım, pazartesi pazartesi?
Eve internet hala nakil olamadığı için, hafta sonu sizlerle paylaşamadım yediklerimi.
Bu nedenle 3 günü hemen özetleyeceğim.
En son ATAK dönemim bitmişti, SEYİR'e geçmiştim ve 1 gün protein sebze (ps), 1 gün de saf protein (sp) uygulama dönemim Dukan Testi'me göre 2 ay süreyle devam edecek.
Cuma günü, iş yerinde gayet güzel giden beslenme programım, akşam dışarıda olunca biraz aksadı tabi. 

SEYİR 1.GÜN, 01.03.2013/CUMA (PROTEİN+SEBZE GÜNÜ)



SABAH: - 3 adet  cherry domates
                 -1 küçük salatalık,
                 -1 dilim light salam,
                 -1 yemek kaşığı light lor peyniri,
                 -1 b.çay (splendalı)
                 -2 ufak y.kepekli ekmek dilimim

ARA:       -1br. yeşilçay,
                 -1 adet light karper,
                 
ÖĞLEN:  -1kutu light yoğurt,
                 -karnıbahar+havuç+brokoli haşlaması,
                 -1 yumurta haşlanmış( yumurtaya ara verecektim ki baktım sebze doyurmuyor, yumurta yetişti hemen)
                 -1 br.çay (splendalı)

ARA:      -1 kutu light süt,
                -2 ince dilim y.kepekli kek(y.kepeği hakkımı tamamlamış oldum böylece günlük 2 kaşık)
                -4-5 yudum starbucks latte,
(Starbucks'ı görüp en kremalı, en şekerli içeceğinden almak istedim ama gidip sordum, az yağlı süt ve esspresso ile en hafif içecekleri latte imiş. Aldım, 2 splendayla hala tadı alıştığım şekerli tad olmayınca ve sıcak sıcak dilimi yakınca bırakıp su aldım. )

AKŞAM: -1 şişe light kola,
                 - tavuklu sezar salata, ballı hardal (bal yok biliyorum ama hardalı ir tek ballı seviyorum) ve 1 yemek kaşığı zeytinyağlı sos hakkımı kullandım.

Toplam 2 lt. su ve spor bugünlük aksadı ama Forum İstanbul'u turlamış, en azından hareketli olmuş oldum 2 saat.

SEYİR 2.GÜN, 02.03.2013/C.TESİ (SAF PROTEİN GÜNÜ)



SABAH:    -1 br.çay (splendalı),
                   -2 yumurta'dan 1inin sarısı ile baharatlı omlet, çay kaşığı ucuyla da tuz.
                   -1 tutam maydanoz,
                   -1 tatlı kaşığı dolusu lor peyniri light (pınarın),
                   -yeşil soğandan 3-4 diş ısırdım ama yemeseydim keşke içimi yaktı,
                   -Ester C ve Folik Asit vitaminlerimi aldım,
                   -Y.kepeği ekmeğimin ucundan ısırdım.
                   -1 dilim light salam,
Resimde görülen karperi yemedim.

ARA:       -1br. yeşil çay ve kayısılı form çayını karıştırdım.

ÖĞLEN: - 1 kutu light yoğurt,
                -2 ince dilim y.kepekli ekmeğimi yedim.
Akşam dışarıda yemeğe davetli olduğumuz için öğlende pek bir şey yiyemedim ama olsun.
AKŞAM: -1 kutu diet pepsi,
                   -1/2 kase balık çorbası(içinde un v.s yokmuş, terbiyeli dedi garsonlar, ben onların yalancısıyım :) çorba içmek iyi geldi, hem de sırf protein içeren bir çorba içmiş oldum)
                  -1 dilim dana bonfile ızgara.
Resimde görülen, tabağın kenarında gelen pilav, patates ve ekmeğe ağzımı dahi sürmedim.
ARA:        - bir dolu çay tabi ki splendalı,
                  -2 dilim yulaf kepeğinden kekimi yedim.

Toplamda 3 lt. su, 30 dk. yürüyüş (böylece yeni taşındığımız yerin etrafında ne var ne yok öğrenmiş oldum ve pazar günü için balık aldım :) )
Sabaha -300 gr. olarak başladım. Yehuuuuuu!

SEYİR 3.GÜN, 03.03.2013/PAZAR (PROTEİN+SEBZE GÜNÜ)


SABAH: Pazar günü mantarlı, kırmızı biberli, 2 yumurtadan 1 yumurta sarılı omletimi yaptım, diğerleri resimdeki gibi...
ARA: 1 bardak büyülü bohça bitki çayı
ÖĞLEN: İlkay'ın Mikrodalga Kek'ini ilk kez denedim, kakao hakkımı ilk kez kullanmış oldum böylece ama yulaf kepeği kokusu yoğun oluyor. Belki hepsini mikserle çırpsaydım daha iyi olurdu.Ben çatalla çırptım. 
1 kutu sütle birlikte afiyetle yedim.
İkindi gibi eşimle sitenin etrafında tur attık ve market alışverişimizi tamamladık. Günlük yürüyüşümü yapmış oldum böylece. Markette light peynir bulunca aldım ve eve gider gitmez yarım dilim yedim, özlemişim:)
AKŞAM: 
Fırında Levrek ve Alabalık yaptık ben levreğin yarısını yedim. 
Bu arada resmini çekmeyi unuttuğum havuçlu brokoli çorbamdan biraz abartıp 2 kase içtiğim için balık ve salataya pek yer kalmadı. 
1 kutu light icetea.
ARA: Eşim yanımda çokokrem, yumurtalı ekmek, pringles v.s yerken dayanamadım en son ben de gidip dukan kekimden ince 1 dilim yedim. günlük 2 yemek kaşığı yulaf kepeği limitimi aşmadım sayılır gene de. Tabi sonra eşimin şekerli kolası ve icetealerinden de 4-5 yudum aldığımı itiraf etmeliyim :(:(
Ama sabah tartıda hala -300'düm. Çok sevindim. 
Toplam 1,75 lt.su. (su biraz az oldu ama neyse)

Herkese hayırlı haftalar, benden bugünlük bu kadar.
  ;)


6 yorum:

  1. oooh afiyet olsun rabbim gucunu arttirsin insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir duaaaaaaaaaaaaaa. aminnnnnnnnnnn amin ecmain inşallah. Allah razı olsun canım benim. Bugün duyduğum en güzel şey bu oldu :)

      Sil
    2. Sende benim zayiflamam icin dua et :) ♥♥

      Sil
    3. ederim tatlım ne demek, inş. gönlünce sağlıkla zayıflarsın, zayıflarız :)

      Sil
  2. Bu menuler super hic diet gibi durmuyor . sebzeyi tek yemiceksin galiba. rabbim kolaylik versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebzeyi yoğurtla yedim e o da protein nasılsa ;) ama doyduğumu söyleyemem :))) sebzeyle doymuyorum kardeşş :)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest