Sayfalar

22 Mart 2013 Cuma

CUMA CUMA!



Hayırlı Cumalar,

2 gündür yazmaya vaktim olmuyordu.
Projelerle başım belada bu aralar.
Tam bitti yazdım derken iptal edip yenisini yazmamı bekliyorlar ve bunu sen ne yapmışsın umursamadan bekliyorlar.
Anlatacak şey çok da pek anlatasım da yok.







 Dün akşam eve bir girdim ki girişte beni bekleyen balıkçıklarımızdan Beko ölmüş :(:(:(




En turunculu olandı hatırlarsınız daha geçen günlerde aldığımızdan bahsetmiştim.
Ölü balığı alamadım, eşimin işten gelmesini bekledim. 
Diğerleri de zehirlenmez inşallah :(

 

Dukan devam ediyor tabi ki....
Bir kaç gündür neler yapıyorum resimlerle özetleyeyim en iyisi...




Gojiberry reçelinden sonra aynı mantıkla ama biraz daha fazla suyla kompostosunu da yaptım.
Sonuç muhteşem.
Tadı da enfes.
Bu arada hayatımda ilk kez  komposto yapmış oldum.
Şu Dukan nelere kadir :)



 
Yemekler, tatlılar, içecekler, reçeller öğrendim öğrenmesine de hepsi Dukan usulü.
Şimdi misafirim gelse hala ne yapacağımı bilemem.
Hayatımda ilk kabak tatlımı, reçelimi ve kompostomu Dukan sayesinde yaptım :)
Hatta ilk musumu da...
Kabak tatlısının üstünde gördüğünüz artık meşhur tofulu musum.
Tadı enfes.
Bu arada kabakların dibi tuttu, çok şerbetli olmadı, neden bilmiyorum sanırım tatlandırıcıyla bekletmediğim için.






Artık hemen hemen her gün evde bir şeyler pişirir oldum; 
ekmek olmazsa kek, kek olmazsa mus, yemek v.s v.s. 
Resimde görülen muffin kekleri yapınca artık yemek yapmaya gücüm kalmadı ben de bir gün önceden yaptığım yulaf kepeği galeta karışımından ekmeğimle sandviç yaptım yedim.





 Bu da dün yaptığım biber dolmalarım. 
Hayatımda ikinci kez deniyorum.
İlkini Amerika'dayken denemiştim ama dağılmış tüm pirinçler dışarı çıkmıştı.
İkincisi de bu gördüğünüz bebekler oldu. 
Bence güzel tabi tıknaz kıymaları saymazsak :)
Bu sefer de tok tok oldu, pirinç ve salçasız bu kadar.
Üstüne rondodan geçirdiğim domates sosunu suyla birlikte boşalttım.






 Eh bana müsaade artık. 
Bugün Cuma,
sabah işe gelirken yolda radyodaki dj: "Kendinizi fazla yormayın, çalışıyormuş gibi yapın." demişti.
Bense: "Yok şu projeyi bugün bitireyim inşallah." mantığıyla hareket edip tüm günümü harcadıktan sonra, projenin iptal olduğunu öğrendim.
Evet DJ'in lafını dinlemediğim için PİŞMANIM!

Umarım h.sonu İstanbul'dan yoğunluktan kaçabileceğim, yeşillik, toprak kokusu alabileceğim bir yerlere gitmek nasip olur.

Hepinize kucak dolusu sevgiler.

****








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest