Sayfalar

11 Mart 2013 Pazartesi

SEYİR DEVAM EDİYOR...

Tünaydınlaaaaaaaaaar,

Bol resimli bir post olacak bu, benden söylemesi...

Cuma günkü postumda bahsettiğim menüye sadık kaldığımı söyleyebilirim.
Bu hafta sporu ihmal ettiğim için kilomda gram azalma olmadı açıkçası, hatta 1 kere de bilmeden izinli diye izinsiz kuzu eti yemişim, büyük ihtimalle ondan da olabilir, vücudum kilolara sıkı sıkı sarılmış gibi direniyor.
Çok fazla kilom olmadığı için kilo vermek daha mı zor ne?

Cuma akşamından başlayarak haftasonunu resimlerle özetleyerek geçeceğim.
Bakalım nerede yanlış yapmışım :s

 Cuma akşamı: - 1 kutu light yoğurt,
- 1 tabak sulu köfte (tabi ki dukan usulü)
(üstüne: 2 dilim pastırma, 1 karper light, 1 kutu kola, 1 br.sütlü nescafe, 2 dilim tarçınlı kek)(baya fazla olmuş ya :) :( böyle yazmasam fark etmeyeceğim demek ki. sulu köfte içimi yaktığı için 3 lt.su, 0 spor :( )


Cumartesi sabahı, eşim çalıştığı için evde tek oluyorum. Birşeylerle uğraşmak için vaktim oluyor.  Resimdeki sebzeli omleti, yanına pastırma, karper, domates salatalıkla yedim.
Ayrıca Goji Berry Reçeli yaptım ve tadı oldukça şekerli goji berry'nin o nedenle çok tatlı bile oldu. Hele de benim gibi şekerli her türlü şeye doyamayan biri için.
Tarifi için TIK TIK...




Cumartesi sabah sebze günüm olduğundan, sabah kendime ne zamandır evde duran tofu ile protein shake yaptım. 
İçine vanilya ve çikolata aromasıyla harika oldu. 
Tarifi buradan aldım. 

Sonrasında hazırlanıp eşimle buluştuk, Sarayburnu'nda sıcacık havada, güzel bir çay içtik.



 Oradan Sultanahmet'e geçtik. 
Her yer değişmiş resmen. 
Ne kadar süredir gezmediğimi fark ettim.
Her şey çok güzelleşmiş. 
İşte bir kaç resim, tadını çıkarın!..



Cumartesi akşamında 1 kase normal yoğurt, salata ve kuzu şiş yedim, ünlü sultanahmet köftecisi'nde ancak bunları buldum yiyecek sağlıklı ama meğer sınırlı izinlilerin ve izinlilerin dışına çıkmışım. :(


Pazar sabahı güne 12 gibi başladık :)
2 yumurtadan, (1inin sarısını kullandım, pastırmalı omlet)
bir tutam maydanoza nar ekşisi ekledim ama o da yasakmış :(
2 cherry,
1 dilim light peynir,
goji berry reçelinden 1-2 çay kaşığı,
ince dilim ekmek yulaf kepeğinden.


Sonrasında Emirgan'da yürüyüşe çağrıldık, güzel havayı değerlendirdik. 
Harika bir gündü.
Emirgan'da sadece çay ve su içtim.
Akşam boğaz manzaralı bu harika yerde akşam yemeğimizi yedik ve geceyi bitirdik demiyorum :))
Çünkü geceye ablamlarda devam ettik.
Oldukça fazla enerji gelmiş olacak ki ablamların orda da yürüdük ve dukan malzemeleri alışverişi yapıp haftalık, kek, ekmek stoğumuzu yaptık :)




İşte hızlıca bu hafta sonumun özeti bu şekildeydi. 
1 haftadır kilo veremedim. :(
Ama yılmak yok SEYİRE DEVAM...

GÜZEL HAFTALAR, BOL EKSİLİ GÜNLER ;)

2 yorum:

  1. Ooo gezmelere imrenilecek gibi masaallah.
    Hava cok guzeldi bizdr ailece sahildeydik.
    Canim aynen devam zaten demiyormuydu bir ekdi bir arti gibi devam edecek. bence 20gun sonrs bakalim neler olacak:) faydasini goreceksin siddetle inaniyorum!!
    Bir dr menulerinde dikkatimi cekti cok fszla gazli icecek mevcut.
    Dun disarida cay bahcesinde ilk aklima gelen ayran oldu.
    Sanada tavsiye ederim light gazliliar yerine.
    Onun haricinde cok lexiz ozenle haxirlanmis ogunlerin. ellerine saglik. sen benim yediklerimi gorsen !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sizin sahil de harikadır.
      evet her gün 1 adet içiyorum sanırım onu da azaltmam lazım. aslında hergün 1 kutu ayran da muhakkak içiyorum ama akşamları genelde kolacıyım:(
      inş. 15 gün oldu zaten. bakalım...

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest