Sayfalar

6 Mart 2013 Çarşamba

SEYİR 5.GÜN (PROTEİN+ SEBZE GÜNÜ)

Selam Millet,

Dukan'da seyir halimiz oldukça uzun bir süre devam edecek ama çok şikayetçi değilim açıkçası, çünkü deli gibi açlık krizlerim olmuyor, hep yanımda poşetimde birşeyler taşıyorum.
Dün sabah -400 gram görmüştüm ve bugün topu topu -100gramcık gitmiş ama olsun.
Sebze günlerinde fazla kaçırmasam da çok fazla kilo veremediğimi fark ettim.
Asıl kilo verimi protein günlerinde oluyor.
Atakta tiksindiklerimi şimdi çeşitleri de öğrendikçe farklı farklı yiyerek daha çok seçeneğe ulaşabiliyorum.
Mesela dün öğlen dardanel ton yemek istememiştim onun yerine ne yemişim bakalım yazının devamında... ;)

Gelelim dün neler yediğime: 

 SEYİR 5.GÜN/ 05.03.2013/SALI/ (PS GÜNÜ)

Sabah:    - 1 parça y.kepekli ekmek,
                - 3 cherry domates,
                - yarım salatalık,
                 - yarım kalıp beyaz peynir light
                 -1 haşlanmış yumurta,
                 -1 br.çay, şekersiz ve tatlandırıcısız

Ara:        - 1 br. çay,
                -1 br.ayvalı ıhlamur,

Öğlen:     -1 kutu light ayran,
               -1 porsiyon piliç şiş (dışarıdan söyledim, yanında havuç+kırmızı lahana+yeşillik+2 dilim turp vardı, 1 yemek kaşığı yağlı ve limonlu olarak tükettim, zaten ufacıktı, keşke resmini çekseydim.) 

Ara:       -1 br.splendalı çay,
               -1 br.nescafe ( aşağıdaki resimde görülenden 1 çay kaşığı dolusu veya tatlı kaşığını tam doldurmadan kupaya ekliyorum, üstüne 2 çay kaşığı splenda ve 2 parmak soğuk süt ekleyip, kupanın ağzına kadar da sıcak su ekliyorum. Tatlı krizine birebir ve enfes.)


Akşam:    - Bu tarifteki pizzayı yapalım, böylece yulaf kepeği hakkımızı saklı tutalım dedik ve ablamla 2 adet pizza yaptık. Tarifi 2 ile çarptık 2 kişiyiz diye, yulaf kepeği de koymadık. Üstüne pişmesine yakın light kaşar dilimledik. Oldukça tok tutuyor, bilginize.



                  -450 ml. kola'nın 400 ml. sini de içmişim uvvvvvvvvvvv (çok kola içmeye başladım bu hiç iyi değil :( )
                   -2 dilim yulaf kepekli, portakal kabuğu rendesiyle yaptığımız kekten yedim. (Hazır mutfağa girmişken ekmek de, kek de, ne yapılacaksa yapalım stoklayalım dedik haftalık.)
Tarifi için TIK TIK. ÖNEMLİ NOT: Biz gazozlu yapmak yerine vanilya ve limon aroması ekleyip, bir portakalın da kabuğunu rendeledik. Meyveyi özlemişiz :) Enfes oldu. Bir dahakine tarçın da katacağım. 40 dk. değil 20 dk. pişirdik gazoz olmadığı için.







Mutfağa girmişken, hazır 2 kişiyken kahvaltılık gevrek de yapalım dedik. Onu da bu tarife göre yaptık. Ama tarif tek porsiyon olduğu için biz bunu 2 kişilik ve 1 haftalık düşündük, fazlaca galeta karışımı koymuş olduk, azıcık da fırında yaktık :)))  Tarçın olduğu için enfes koktu ama galeta karışımının ayarını kaçırmayalım diye, atıştırmalık 2-3 kıtır ağıza atmalık olarak bölüştürdük.


Toplamda 2 lt. su, 40 dk. spor ile güne son vermiş olduk. Evde buzdolabında bekleyen sebze çorbamı içmeye yer kalmadı, üzüldüm :(

Gün sonunda sadece 100 gram gitmiş. 
Ama o da bişeydir ;)

Yarına kadar kendinize cici bakın güzeller.
Instagram'da daha fazla menü resmi görebilirsiniz ;)

Sevgilerrr!
***





6 yorum:

  1. Ooo imrendim yaaa banads pizzaaa
    Keeeeekkk bende istiom
    splendam yok vanilya aromasida neymis offff ben kabartma tozu vanilysyi biliorum sadece.
    Neyse bi geldigimde yerim artik sizde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay tarife bak lütfen. Sen de yapabilirsin ama tabi gelince de yiyebilirsin ;)

      Sil
  2. bebekommmmmm bu receteler ne guzelim kac kilosun ki sen dukan diyeti ile kac kilo verdin sanirim benim kacirdigim cok sey var;)umarim istahimiz kesilir ya ben surei acim yemek bloglarinda yatiyorum ve karnim gurulduyor bakarken;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavimmm sende bu hamaratlık, sen de bu beceri varken vallahi zor diyecektim ama aslında senin için Dukan'ı uygulamak inan çok daha kolay. İştah kesilmesi gibi bir şey yok maviicim,ne yazık ki, durup dururken asla kesilmiyor.
      bak sana söz veriyorum şu dukan malzemelerini al. evindeki beyaz unu, şekeri yulaf kepeği ve tatlandırıcıyla değiştir, tatlılarını pastalarını bunlarla yapacaksın hem zayıflayacaksın hem de yiyebileceksin. Dukan sitelerini gez, o tarifleri dene.
      benim boyum uzun o nedenle fark edilmiyormuş gibi duruyor ama 2 beden küçülüp, 10 kilocuk da vermem lazım :) şimdilik 10 gün oldu, 10 günde 2,700 gayet iyi gibi ne dersin? ;)

      Sil
  3. ah guzelim bnm zengin diyeti diyorlar bunun icin gucum yeter mi ki ;)saka bi yana cnm kafam o kadar dolu oluyor ki sanki matematik anlatiyorsun bana;)iyi hadi yaptim diyelim cocuklar ne yiycek cok iyi cnm cok heveslisin verirsin gor bak hazirana kadar bnm icten arkadasim optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, önce beyni hazırlamak gerekiyor cidden. inş. hep beraber veririz.

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu