Sayfalar

15 Mart 2013 Cuma

SEYİR 15.GÜN (PROTEİN+SEBZE GÜNÜ)



HAYIRLI CUMALAR,




AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Çok güzel bir dua değil mi?




SEYİR 15.GÜN (PROTEİN+SEBZE GÜNÜ) 15.03.2013/CUMA


SABAH:            -1 br. çay (splendalı)
                           -1 yumurta (resimdeki gibi, sabah haşlamaktansa hemencecik kırıverdim.)
                           -2 cherry domates,
                           -1/2 ufak salatalık,
                           -1/2 yulaf kepeği galeta karışımından ekmek (şipşak ekmek)

ŞİPŞAK EKMEK TARİFİ İÇİN TIK TIK 




ARA:                  -1 br.bitki çayı,
                           
ÖĞLEN:             -1/2 cola zero,
                            -2 dilim piliç fleto, 
                            -Salata (yağsız, tuzsuz, limonsuz, göbek salatası, cherry domates, roka, kırmızı biber)

ARA:                 -1 dilim kakaolu kek (dünkü kekimden, kağıt kek diyebiliriz buna çünkü hiiiiç kabarmadı :( )

                           -1 br.sütlü nescafe (splendalı) (oh missss)

AKŞAM:            -1 tabak kapuska (lahana ve kıyma aldım, bu akşam yapmayı planlıyorum inşallah.)
                            -1 kutu light yoğurt,

ARA:                   -1 br. çay,
                             -1 parça daha kağıt kek (yerim büyük ihtimalle :) )


Şimdilik su oldukça az içtim. 1 lt. bile olmadı. 
Yürüyüşü de yapabilecek miyim bilmiyorum çünkü yürüyüş arkadaşım beni ekecek gibi. :( 




3 günlük saf protein günü gayet iyiydi ancak sebze günü bakalım nasıl geçecek.
Bu hafta sonu boyunca protein+sebze günüm.

Bugün bahar temizliğini başlattım, 
çok şükür ev sonunda temiz olacak :) inşallah
Hafta sonu da (hani daha önce doğum haberini buradan duyurduğum) küçük prensimiz Mirsad Deniz'im bana gelecek inşallah, tabi ablam ve yakışıklı oğluşu nam-ı diğer Terry ve kardeşimle birlikte...
Hep beraber Dukanacağız inşallah bu Cumartesi :)))
Herkesi beklerim ;)

Hafta sonu instagram ve facebook'tan beni takip edebilmek için TIK TIK
TIK TIK....

İYİ HAFTASONLARI...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest