Sayfalar

5 Mart 2013 Salı

SEYİR EVRESİ ve TIĞ İŞİ BATTANİYE..

Günaydın Şekerler,
Uvvv şeker dedim de resmen çayları artık şekersiz hatta tatlandırıcısız içtiğimi söylemeden geçemeyeceğim.
Elhamdülillah bugün pek bir enerjik uyandım, ilk kez makyaj yaptım (makyaj dediğim suratıma Garnier'in BB krem'ini sürdüm, gözüme de siyah kalem çektim :) )
Fona alalım Rihanna'dan Diamonds'ı...
Bunu tüm bayanlara armağan ediyorum.
Müthiş pozitifim bugün tü tü tü maşallah :)))
Sözlerinden bir kuplecik gelsin: 

Shine bright like a diamond
Shine bright like a diamond

Find light in the beautiful sea
I choose to be happy
You and I, you and I
We’re like diamonds in the sky

Gelelim Dukan Diyet'imin Seyir evresinin nasıl geçtiğine...
Arada bir duraklasa da, gram gram da olsa kilo verdiğimi görmek beni mutlu ediyor.
Bakalım dün neler yemişim! ;)

SEYİR 4.GÜN /04.03.2013/P.TESİ/ SAF PROTEİN GÜNÜ:

Sabah: - 1 br. çay (şekersiz+ tatlandırıcısız) yehuuuuuu :)
             - 1 yumurta haşlanmış,
             - 2 dilim y.kepekli ekmek
             -1/2 dilim light peynir

Ara:     -1 br. kayısılı form çayı,
            -Bol su /1.5 lt. yi bu evrede bitirdim bile :) 

Öğlen:  -1 kutu cola zero,
              -1 fırında alabalık (h.sonundan kalanı getirdim işe)
         
Ara:       -1 br. yeşilçay,
              -1/2 kutu light ayran,

Akşam:   - 1 parça piliç fleto (2ye bölüyorum daha iyi oluyor, ben sütle tavada yapıyorum, ilk kez köri kullandım ve Hintlilerin neden öyle olduğunu yıllar sonra ilk kez anlamış oldum. Meğer köridenmiş! :)
Yine de köriyi sevdim :) eşim de ev yemek koktuğu için sevindi garip, ne yapsın ben diyette olunca o da aç kalıyordu :) 
Ne yapayım pişirdiklerimi yesin o zaman, yemek seçmesin değil mi? 
Hem onu bulamayanlar da var!!! Bakınız ben! :)))
                  - 1 br. yoğurt,
                  - 1/2 kutu light ayran (ikindiden kalan),

  Ara:        -2 br. nescafe (light sütlü, splendalı ve ohhhhhhhhhhh sonunda aradığım tat. Nescafeye izin var mı bilmiyorum ama çooook özlemişim.Belki o da kahve gibi 1 çay kaşığıdır ama benimki 3 çay kaşığı oldu sanırım, neyse o kadarcık da olsun değil mi. Bundan böyle akşam tatlı krizlerime pratik çözümüm bu olacak.)

Tavuk o kadar tok tutuyor ki, ablamdan aldığım çok daha güzel yulaf kepekli ekmeği bile yiyemedim. Yaşasın protein günleri! :)
Toplam 2 lt. su, 20 dk. yürüyüş ne yazık ki 30 dk. olması gerekiyor ama donduğum için 20 dk. olabildi :(

Bu arada -400 gram ile güne başladım bu menüden sonra. O nedenle ayrı bir mutluyum tabi ki :)))))))))
MAŞALLAHHHHHHHHHH demeyi unutmuyoruz ve kıskanmıyoruz, 
çalışıyoruz bizim de oluyor, çünkü bu Dukan'la mümkün ;)

Gelelim neredeyse 4 aydır belki de 5 bilemeyeceğim :))) ördüğüm battaniyeye...
Bu sefer tek birşey öreceğim dedim ve dediğim gibi de oldu, tüm kış elimdeydi.
Yapılışı için her zaman mail atıp sorabilirsiniz, veya Facebook'tan, instagram'dan, twitter'dan bana ulaşabilirsiniz, oralarda da oldukça aktifim ;)


Bu da bitmek üzere olan hali, son bir iki sırası kaldı ama bu sefer de ben bitirmek istemiyorum. 
Bu biterse ne ile uğraşacağım ben? :(
Çok kötü bağlanıyorum, söylemiştim "Hakkımdaki 50 Gerçek"te... :(



Gününüz güzelliklerle dolsun inşallah....
Kucak dolusu sevgiler.



3 yorum:

  1. kuzummmmmm sen kocani ac mi birakiyorsun bu yazdiklarin disimin koununa yetmez:))yarin sole bi sarma sar birde borek sulu yemek felan adamin midesi bayram etsin;)))biliyomusum esum spora gidiyordu her aksam bende sirf gicikligina hamur isi tatli yapiyordum oda kurtlar gibi ac gelip ne var ne yok yiyordu haliyle bosuna yapmis oluyordu:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla o spora gidiyorsa, istersen dağları yedir, erkek bünyesi hemen eritiverir şekercim. mantığını seveyim :) ben de olsam böyle hareket ederdim sanırım ama içten içe bunları yiyorum bari spora gidiyim diyordur.
      sen kocanı boşver de sen ne yapıyorsun onu söyle? :)

      Sil
  2. evet cnm ben sadece yogurt yiyicem ddiyor sonra dayanamiyor ben sabahlari yesil cay aciktikca su iciyorum on kilo vermistim birakinca geri aldim cok istedikce aliyorum dusunsene zihnimde bile yemek borek onlar var normal olmadini biliyorum ama midem acken cok agriyor ve bulaniyor surekli aclik hissi var pzartesi dra gidicem cnm bakalin ne diycek

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest