Sayfalar

7 Mart 2013 Perşembe

SEYİR 6.GÜN (SAF PROTEİN GÜNÜ)


Günaydın Şekerler,

2 gündür erken kalkıyorum, şarkılarla uyanıyordum ama bu sefer baş ağrısıyla uyandığım için müzik bile fazla geldi. 
Dukan'ı keşke ömür boyu devam ettirebilsem, bence adam akıllı beslenmemi sağlıyor dukan.
Bunca zamandır yaşadığım reflü sorunu da anladım ki hazır gıdalar, yağlı gıdalar ve şekerli gıdalardanmış. 
"E bunu anca mı anladın?" diyeceksiniz ama hiç ara verip vücudumu dinlememişim ki.
Çok sevdiğim için vazgeçemeyeceğimi ve 
yerine koyacağım bir şey olmadığından öyle,
 midemin ekşimelerine, kazınmalarına alışarak yaşamalıyım diyordum kendi kendime.
Ama artık istediğimde kek yiyerek bunu çözmüş olmak gerçekten başta beynimi sonra da midemi rahatlattı.
Bir şey var ki, bendeki negatif etkisi midir Dukan'ın,
 yoksa bu süreçte psikolojik etkisi midir bilemiyorum
 ama ilk günden beri bir baş ağrısıdır gidiyor.
Suyu yetersiz aldığımı düşünmüyorum çünkü günlük 2 lt. suyu muhakkak tüketiyorum.

Neyse Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah, dua edin olur mu?

SEYİR 6.GÜN/ 06.03.2013/ÇARŞAMBA/ SAF PROTEİN GÜNÜ

Sabah:         - 1 kupa çay (splendalı)
                    - 1 ince dilim y.kepekli ekmek
                    -1 yumurta,
                     -1 karper peynir light,
                     -1 ince dilim y.kepekli portakal kabuklu kek (dünkü yazımda bahsetmiştim)
             
Ara:             -1 br yeşil çay,
                -1 kutu sütaş light kaymaksız homojenize yoğurt içine 3-4 adet resimde gördüğünüz, tarifini de dünkü yazımda belirttiğim yulaf kepeği galeta karışımlı kahvaltılık gevrekten ekledim.




                     
Öğlen:         -1 kutu light ayran,
                  - 1/2 porsiyon piliç çevirme (dışarıdan söyledim,kemikli kısmını koyuyorlari yediğin avuç içi kadar et anca oluyor işte, didikleye didikleye :) )hepsini bitiremedim, canım istemedi.

Ara:           - 1br. nescafe splendalı,
                 - 1 kutu light süt,

Akşam:       -öğlenden kalan didiklenmiş tavuk, üstüne acı sos döktüm 2-3 damla
                   -3-4 adet roka,
                    -1 kutu light ice tea
                    -1 br. kayısılı form çay,
                  -2 dilim limon aromalı, portakal kabuklu kek. (bu keke hasta oldum, kocaman kekin içinde 3 kaşık yulaf kepeği olduğundan ve tüm keki yarı yarıya ablamla bölüştüğümden rahatlıkla tüketiyorum)

Ara:             -öğlen ve akşam adam akıllı yemediğim için gece acıktım haliyle (protein gününde ilk kez acıktım bu arada çünkü protein yemeyi ihmal ettim) 1 kutu light yoğurt içine de 5-6 adet gevrek attım. Tadı enfes ama galeta karışımı ayarını fazla kaçırdım sanırım.

Toplamda 2 lt. su, spor yapamadım, üşendim :( (hatta dün canım yemekle de uğraşmak, hiç birşeyle uğraşmak istemedi sanırım biraz da ondan)

Gün sonunda 500 gram gitmişti. 
Gelsin bakalımm MAŞALLAH'lar :)
 Ama aç kalmayın derim yine de, gece gece bir sürü şey yiyip kilo vermek de en güzeli sanırım :)
Bugünse protein+ sebze günüm, 
Pek kilo veremiyorum nedense ben sebze+protein günlerinde ama istediğimi yiyebilmek güzel bir duygu. (sınırlı olanlardan tabi ki :) )

Yarına kadar HOŞÇA KALIN!
                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest