Sayfalar

12 Mart 2013 Salı

BİRİ DURAKLAMA MI DEDİ? :(

Sebebi ÖDEM!

Ödemin mi var derdin var kardeşim! :(

1 haftadır +300, +500, -300, -500 oynayan kilom hala aynı yerde sayıklıyor. 
Bugün +300 gözükmekteyim.
Tartıda bir sorun olduğuna inanacağım yakında :(


Günde 3 lt. su içiyorum meğer çok su içince de vücut su tutuyormuş ki zaten bu aralar yüzüklerim sabahları çıkmıyor parmağımdan, normalde büyük gelir, dönerler ama sabahları berbat şiş oluyor parmaklarım ve kuru.
Ödeminiz varsa duraklamaya girersiniz demiş Dukan amca.
1 gün daha kilo veremedim hatta aldım :(

Ödem ve vücudun su tutması

Eğer siz de zaman zaman yüzüklerini takmakta ve çıkarmakta problem yaşayan, akşamları bacaklarında ağırlık hisseden ya da sabahları yüzü şişmiş uyanan kadınlardansanız vücudunuzda ödem problemi var demektir. İlginçtir ki ödeminiz vücudunuzdaki su tutma olayı kolayca kilo vermenizi engeller. Bununla birlikte su kalorisizdir ve kilo vermek kalori yakmak ve vücudunuzdaki fazlalıklardan kurtulmakla ilgilidir. Ödeminiz varsa, vücudunuz fazlalıkları kolaylıkla ayrıştıramaz ve kilo vermeniz zorlaşır. Bu sistemi motoru çalışan bir arabanın egzozunu tıkadığınızda arabanın çalışmasının aniden durması gibi düşünebilirsiniz. Eğer bu sizin de yaşadığınız bir sorunsa bu sorunun üstesinden gelmek için birkaç yöntem var. Bazen çok fazla sıvı tüketmekte ödem oluşmasını sağlayabilir. Bu yüzden sözde detox programları yalnızca geçici çözümlerdir ve sürekliliği olmadığı sürece çok işe yaradığı söylenemez. Bu durumlarda diüretik ilaçlar (böbrekler vasıtasıyla dışarı atılamayan suyun atılmasını sağlayan tıbbi ilaçlar) da kullanılabilir ancak mutlaka doktor kontrolünde olması gerekmektedir.
Bu konuda Dr. Dukan’ın sırrı ise basit. Vücudunuzun şiştiğini hissettiğinizde destekleyici çorapları deneyin. Bahsettiği tabi ki babannelerimizin kullandığı türden çoraplar değil
J Bunlar son moda taytlar ya da külotlu çoraplar olabilir. Bu çorapların sıkı ve elastik yapısı kan dolaşımınızı hızlandırıp kanın kalpten ve böbreklerden daha hızlı geçmesini sağlayacaktır. Eğer ödeme ek olarak kan dolaşımınız da yavaşsa, bu çözümün 2 kat faydasını göreceksiniz. Tayt ya da çoraplarınızı giyin ve yürüyüşe çıkın. Etkisini kısa sürece göreceksiniz.
DEVAMI için TIK TIK...


Tüm bunlar spor yapmamamdan, aldığım 3 lt. suyu terleyerek dışarı atmamamdan kaynaklanıyor, biliyorum ve bu nedenle spora başlamam lazım acilen.
Ne önerirsiniz?

SEYİR 11.GÜN (PROTEİN+ SEBZE GÜNÜ) 11.03.2013/ P.TESİ

SABAH:       -1 br. çay,
                      -2 cherry domates,
                      -1 minik salatalık,
                      -1 y.kaşığı lor (hepsini yiyemedim)
                      -2 dilim hindi füme,
                      - 1 yumurta

ARA:            -1 br. yeşilçay,
                     
ÖĞLEN:      -1 porsiyon piliç şiş (dışarıdan söyledim, yağsız yapın dedim ama yağlıydı sanırım :( )
                     -1 kutu ayran light,
                     -salata,  limonlu
ARA:           - 1 br.nescafe (su tutuyor olabilir mi? azaltmam lazım sanırım :( )
                -Protein shake'imi bitirdim :( çok sevmiştim tekrar tofu almam gerekecek. Tarifi BURADA...
                    -1 Lokma kek y.kepekli
AKŞAM:       -1 dilim kek,
                       -2 dilim resimdeki ekmekten, o ekmeğin tamamı 2 günlük hakkım ve tadı enfes. 
                        -Goji berry reçelimle yedim, yanına çayla, 2 çay kaşığı reçel yemişimdir.
                       -1 tabak sulu köfte (cumadan kalan)
                       -roka ve göbek salatası limonlu

Sonra bana bir tatlı krizidir geldiler dün. 
Aradım buldum dukanella tarifi ve pişmanım, fazla kakao ve süttozu içeriyor. 
Hepsini bir oturuşta bitiresim geldi,
 2 yemek kaşığı yemişimdir ama :(
Toplamda 3 lt.su, 0 spor :(((((((((
Su bile işe yaramıyor gördüğünüz gibi...


Tarifi için TIK TIK
Niye ortadan böldün derseniz; bu ekmek 2 günlük hakkımız ve tam ortadan kesiyim içi pişmiş mi dedim, bir de yarı yarıya olsun karıştırmıyım dedim :)

Goji berry reçelini de geçen günkü yazımda anlatmıştım.
Merak edenler için TIK TIK
(Ben tarifteki 35 gram, 70 gram olayını çözemediğimden tatlandırıcısı fazla oldu sanırım. Siz, goji berry tatlı olduğundan fazla tatlandırıcı eklemeyin, benden söylemesi.)


Tarifi için TIK TIK

Bence fazla kakao ve süttozu içeriyor, yine de enfes tabi ki.

Tabi ki bu kakaolu dukanella, nescafeler ve belki de goji berry reçelinden dolayı kilo vermem durmuş da olabilir.
Bu arada dukanellayı bitirmeyeyim diye gece dayanamayıp ice tea şeftali light içtim :(:(:(
***

Bugün inşallah protein günüm ve daha adam akıllı şeyler yiyip erken yatmayı planlıyorum.
Dukan macerası devam ediyor...



4 yorum:

  1. Birisinin gazına ihtiyacım var :(
    duraklamadayım hemde bir haftadır aynıyım...
    eve kilolu gösteren ayna şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep destek tam destek :)))
      1 haftadır ben de aynıyım, hatta + olup duruyor lodostan ödemden bahsediyorlar, inşallah ondandır, bahar havasının etkisidir.
      azim ve sabır canım.
      ben de sinir oldum bu duruma ama devam inşallah.
      o aynalar yok mu aynalar :)

      Sil
    2. ama ama amaaa ben çok da kaçamak yaptım :(
      o kaçamaklar yüzünden verdiğim kiloları geri aldım sanki :(
      lodostan da ödem olurmuymuş diyesim geliyor ama yüzüklerim parmağımı kangrene çeviriyor, belki de doğrudur...
      destek aldım galiba dukana devam ;)

      Sil
    3. o kaçamaklardan da olabilir ama herkes şu an aynı durumu yaşıyor, yüzükler parmakları şişiriyor. bende de durum aynı.
      hadi hadi birlikte devam edelim :)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest