Sayfalar

15 Mart 2013 Cuma

SEYİR 14.GÜN (SAF PROTEİN GÜNÜ)

Selam Bebekler,

SEYİR 14.GÜN (SAF PROTEİN GÜNÜ) 14.03.2013/PERŞEMBE





SABAH:         -1 br. çay splendalı,
                        -2 cherry,
                        -1tutam maydanoz,
                        -1tutam roka,
                        -2 haşlanmış yumurta

ARA:               -1 br. yeşilçay,

ÖĞLEN:         -1 kutu light yoğurt,
                        -1 kutu light dardanel ton

ARA:               -2/3 kutu coca cola zero
                         -1 br. sütlü nescafe (splendalı)

AKŞAM:         -1 parça piliç fleto, (tabakta 2 parça var ama 1'ini yiyebildim)
                         -2 yemek kaşığı light yoğurt,

ARA:               -1 br. çay (splendalı)
                         -Kek (dukan usulü)


Toplamda 3 lt.su, 45 dk. yürüyüş. 
Bugün hava kötü olduğundan açık havada yürüyemeyeceğim ve benim için bu hafta sonu da böylece sporsuz geçecek sanırım :(




Keki gojiberry ile yaptım ve 1 çay kaşığından az kakao ekledim, hiç kabarmadı, goji berryleri de kekte sevmedim.
Benim favorim, tarçınlı ve vanilya aromalı. 
Bir de limon aromalı, portakal kabuklu kek.

Çöpe atmadım keki, kazıdım ve gene de yedim :)))
Ben ne yaparsam yapayım tatlısız duramıyorum anladım.
Ama en azından bunlar sağlıklı tatlılar.
Sonunda tatlı krizlerim için çözüm bulmak çok sevindirici.
Açıkçası Dukan dışındaki diyetler bu kısmı hep "ASLA YOK!" şeklinde kesip atıyorlardı.
Şimdi sağlıklı alternatifi olduğunu bilmek bile insanın psikolojisini rahatlatıyor.
Ayrıca birşeylerle uğraşmayı seviyorum.


Bu akşam 2.bir yazı daha yazmayı planlıyorum, bugünle ilgili...
Takipte kalın, hoşça kalın ;)

 
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest