Sayfalar

27 Mart 2013 Çarşamba

Instagram'da Ben...

Selam Millet,

Son günlerde Dukan listesini kağıda not etmeyi başarabilsem de buraya yazmaya vaktim olmuyor.
Malum 2 projeyi aynı anda yazıp teslim etmeye çalışıyorum bu hafta.
Çok şükür ikisi de bitti ama Başkanımızın imzalarını alıp, kargolanmayı bekliyorlar.

Ben de madem öyle biraz da instagramda neler paylaşmışım,
bu aralar buraya yazamasam da neler yapıyorum görün istedim.







Ne yedim,
Ne içtim,
Ne gördüm,
Ne duydum,
Ne beğendim,
Ne okuyorum,
Ne izliyorum,
Ne giydim?....
Tüm bu soruların cevabı işte burada! :)



 

2 yorum:

  1. Merhaba Arkadaşım,
    Bugün ziyarete çıktım,blogunuz çalışmalarınız çok başarılı, kolay gelsin.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.
      Yorum için de teşekkür ederim.
      Ben de bloğunuza ve pastalara hayran kaldığımı söyleyebilirim.

      :)
      Sevgiler

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest