Sayfalar

8 Mart 2013 Cuma

SEYİR 7.GÜN (PROTEİN + SEBZE GÜNÜ)


Günaydınnnnnnnnn Güzel Bayanlar,

KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!

Bu sabah, 11 gündür geçmeyen baş ağrımla, biraz da geç kalarak uyandım.
Sabah sabah kadınlar günü hatrına 2 adet şalım oldu, bir diğer arkadaş şal takmadığı için kendininkini de bana verdi. 
Ufacık da olsa hediye insanı mutlu ediyor gerçekten. :)

Hafta sonu, evde internet bağlantısı sorunumuz çözülemediği için, neler yediğimi gün gün yazamayacağım am mümkün olduğunca çok öğünlerin resmini çekip pazartesi özetleyeceğim inşallah. 

Hızlıca dün neler yediğime geçiyorum....

SEYİR 7.GÜN (PROTEİN+SEBZE GÜNÜ) 07.03.2013/PERŞEMBE

Tam 1 haftadır seyirdeyim demek ki. +300 gram ile başladım bugüne, o nedenle biraz moralim bozuk :(
Dün halbuki tam havaya girmiştim -500 gramı görünce :(
Neyse sanırım salça ve salata sosundan... :(

SABAH:   - 3-4 cherry domates,
                  -1/2 salatalık, 
                  - 1 dilim light peynir,
                  -1 yumurta,
                   -1 tatlı kaşığı lor,
                   -az kaşar (light)
                  -3-4 adet roka,
                  -1 br.çay


ARA:         - 1 br.sütlü, splendalı nescafe,
                    - 1 br.yeşilçay,

ÖĞLEN:       - 2 parça ızgara piliç, 
                      -Yanına salata (ne yazık ki sadece limon istememe rağmen üstüne hazır soslardan olan fesleğenli sostan koymuşlardı, öylece yedim :( ve kilo aldım)

ARA:            -1 br.sütlü nescafe,
                     -Kalan sütü, akşam iş çıkışı kuaföre ve markete gideceğimden acıkmayayım diye yolda içtim ve yanına son portakal kabuklu kekimden yedim 2 dilim.
                      -Kefir 2-3 yudum light (marketten alayım bakayım nasıl dedim lightı)
                      -2-3 adet çemensiz pastırma (Polonez marka çemensiz pastırma gördüm ama lightı yok herhalde bunun, ne zamandır canım istiyordu, hem jambonlar toplatılınca alayım dedim)

AKŞAM:       - 1 kutu light yoğurt,
                      - 1 tabak kıymalı karnıbahar (tarifi için TIK TIK, Allah bu siteyi yapanlardan razı olsun :) )
                      
ARA:            -1 br.yeşilçay.

Sebze günlerinde hep abartıyorum sanırım, kahvaltıyı bol yapmışım, e öğlende de dışarıdan söyleyince yağlı ve soslu getirdiler. 
Akşam da kıymalı karnıbahara 1 yemek kaşığı salça ve tuz koyunca (eşim de severek yesin diye) +300 olarak günü kapatmışım :(
Neyse bugün protein günüm de Allah'tan fazla abartmamaya dikkat etmem lazım.

Baş ağrısı sanırım migrenden. 
Doktor amcalar teşhisi koymuş da olsalar bana migren diye, ben ısrarla NAYIIIIIR NOLAMAZ diye kabul etmiyorum. "Sinüzittir o!" demek istiyorum.
Dualarınızı eksik etmeyin sevgili dostlar.

HEPİNİZE HAYIRLI CUMALAR,
RABBİM HAYIRLI KAPILAR AÇSIN, 
DUALARIMIZ KABUL OLSUN İNŞALLAH BU MÜBAREK GÜNDE.

Kadınlara iyi davranmanızı tavsiye ediyorum. Vasiyyetimi tutunuz...
Zira onlar sizin idarenize ve himâyenize verilmişlerdir.
  HZ. Muhammed (S.A.V)

Sevgiler...
 ***********************



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest