Sayfalar

14 Mart 2013 Perşembe

SEYİR 13.GÜN (TEKRAR PROTEİN GÜNÜ)

Günaydın Fıstıklarrrr!

2 gündür protein günü yaptığımı söylemiştim. 
Hatta 3 protein, 3 sebze protein yapacağım bundan böyle, çünkü 1+1 bende işe yaramadı.
Bakalım 3+3 nasıl olacak,
hep beraber göreceğiz. :)

Dün neler yediğime gelirsek:

SEYİR 13.GÜN (TEKRAR PROTEİN GÜNÜ) 13.03.2013/ÇARŞAMBA


SABAH:           -1 kupa çay,
                          -1 dilim hindi füme (polonez)
                          -4 dilim ufak çemensiz pastırma (polonez)
                          -1 yemek kaşığı lor peyniri
                          -1/2 y.kepeği galeta karışımından ekmek hakkım

ARA:                 -1 br.kayısılı form çayı,
                           -1 brç-.yeşil çay,

ÖĞLEN:            -1/3 piliç çevirme (kemikli kısmını getiriyorlar hep o kadar rica etmeme rağmen:( )
                          - 1 kutu kola zero
 
ARA:                -1 br.sütlü, splendalı nescafe,
                          -1/2 karamel aromalı light süt (nescafeden kalan)




AKŞAM:          - 1br.çay,
                          -1 dilim hindi füme,
                          -2 adet pastırma,
                          -1 tatlı kaşığı lor peyniri,
                          -1/2 galeta karışımından ekmek hakkım.
                        -1 adet tarçınlı mikrodalga keki (aslında hakkımın fazlasını yiyorum ama canım çok tatlı çekiyordu, en azından 1 adet yapayım dedim, 1 y.kaşığı yulaf kepeğiyle yaptım.)
                          -1 yumurtanın sarısı ve sütlü omlet, azıcık çıktı.

Bir iki akşamdır, yemekle uğraşasım hiç yok, 
O nedenle böyle sandviç yapmak daha kolayıma geldi. 


Artık saat 9 gibi uykusuzluktan ölüyorum. 
2 gündür de erken yatıyorum ve sabah daha dinç uyanıyorum. 
Belki yürüyüşler, belki atak gibi geçen protein günleri sebeptir bilemiyorum.


Toplamda 2.5 lt.su, 50 dk. yürüyüş.

***

Bu arada size bir sürprizim var:
Kiralık, satılık tesettürlü, tesettürsüz gelinlik, nişanlık ve abiye kıyafetlerimiz olacak yakında.
Burdan resimlerini paylaşacağım.
İlgilenenler mail, mesaj, bana her türlü ulaşabilirler.
Beklemede kalın ;)


GÖRÜŞMEK ÜZERE....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest