Sayfalar

20 Mart 2013 Çarşamba

Dukanella ÖĞH! Tofulu mus, protein shake CİCİ!

Selammmmmmmmmm,

Kendi kendine nazar etmek bu olsa gerek.
Kilom durdu, zaten benim kadar zor vereni var mıdır bilmiyorum 
ama 24 gündür pilav, makarna, ekmek, nişasta, beyaz veya esmer un, şeker, tuz kullanmıyorum ama vere vere bu kadar mı verilir?

Neyse devam edeceğim inşallah bloğa yazmaya.
Bu aralar kafam da dalgın. 
30 mart'ta teslim etmem gereken 2 ayrı proje hazırlığı içerisindeyim
 ama kafamı bir türlü veremiyorum.




SEYİR 19.GÜN (PROTEİN GÜNÜ) 19.03.2013/SALI


Sabah: resimdekilerin yanına 1 adet dukan usulü tuzlu çörek yedim (ne olduğunu merak edenler TIK TIK ), tabi ki çayla birlikte.





Ara:  1 br.ıhlamur içtim


Öğlen: resimde görüldüğünün aksine, ekmeği ve közlenmiş kırmızı biberi yemedim tabi ki.
Ne yazık ki yağla terbiye ediyorlarmış, dışarıdan anca bu kadar oluyor işte.



 Ara: 1 br.sütlü nescafe,
yulaf kepeğinden kek,
1 br.ıhlamur

 Akşam: Asıl kriz sanırım bu saatten sonra geldi. 
Ne yesem bir türlü gözüm doymadı.
Normalde 2 parça etle çok çabuk tıkanan ben bu sefer doymadım.
Aslında midem doluydu ama niyeyse birşeyler yiyesim geldi.
Resimdeki yoğurdu ellemedim.
Onunla cipsime sos yapacaktım dereotu ile ama üşendim :)
1 icetea light ile yemeğimi afiyetle hüplettim.




 Akşam için atıştırmalık hindi füme cipsi yaptım.
Ben orjinal tarifin aksine püskürtmeli yağdanlıkla üzerine zeytinyağı püskürttüm.
Gerçekten çok güzel oldu.
Bundan böyle eşim yanımda cips yerken ben de 10 dk.da hazır olan bu cipsleri kendime yapacağım.


 



 Fırın sıcakken ve ekmeğim de bitmişken hemencecik şipşak ekmekten yapıverdim.
Bu sefer sütü 1 çay bardağı dolusu koydum.
Daha da yumuşak oldu.





Pisboğazlığın sonu yok arkidişler!

Geceye doğru da kalan tüm dukan keki (günlük hakkım bittiği halde) yedim :(
 Yanına da sütlü nescafe, çay...

Gece de 3 çay kaşığı artık puding olmuş dukanelladan yedim.
:(:(:(:(:(:(:(

Bu tarifi hiç uygulamayın,
dolapta bile durmasın. :(
İçinde çok fazla kakao ve süttozu var.




Tüm bunlara rağmen günlük 45 dk. yürüyüşümü yaptım. 
2 lt.suyumu tükettim çok şükür.

Tofu bittiği için 2 kutu da tofu söyledim, 
bundan böyle dukanella öğğh,
tofulu mus veya protein shake cici! :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest