Sayfalar

13 Mart 2013 Çarşamba

SEYİR 12.GÜN (PROTEİN GÜNÜ)

Günaydın günaydın günaydın sizeeeeeeeeeeee!..

Hatırlar mısınız, eskiden tweety adlı çizgi filmde, tweety "günaydın günaydın günaydın sanaaaaaaaa" diye seslenirdi.
İşte onun videosunu bulup öyle başlayayım istedim ama 
bunu buldum...

Enjoy!
:)

Müzik harika değil mi?


Gelelim dün neler yediğime...

SEYİR 12.GÜN (PROTEİN GÜNÜ) / 12.03.2013/SALI

SABAH:          -1 kupa çay,
                         -2 dilim hindi füme, (polonez marka, çok sevdim)
                         -3 küçük pastırma dilimi,
                         -1 tatlı kaşığı dolusu lor peyniri,
                         -Günlük kepek hakkımın yarısından ekmek.

ARA:                -1 kupa yeşil çay,
                          
ÖĞLEN:          -2 yumurta haşlanmış,
                         -1 kutu light ayran,
                         -1 küçük light ton balığı

ARA:                -1 br.kayısılı form çayı,
                          -1 fincan splendalı, sütlü, türk kahvesi :)




İşte kahveyi ofiste bununla yapıyoruz. 
Tabi ki metal kaşık kullanmıyoruz :)

AKŞAM:          -1 karper, (yemek pişene kadar açlıktan ölmeyeyim dedim :) )
                          -1 tabak dana et kavurma, 
                          -1 kutu light yoğurt,
                           -1 kutu light ayran(son kullanma tarihi geçmek üzereydi o nedenle bitireyim bari dedim :) )

ARA:               -1 br. sütlü çay (öğlenden kalan sütle yaptım) splendalı
                         -2 dilim yulaf kepekli tarçınlı kek (kekim bitti :( )
                         -Gece yatarken eti çiğnemeden yuttuğum için sanırım hazmedemedim diye cola zero içtim 1/2, kalanı eşim içti :)

Toplamda 2 lt. su, 30 dk. yürüyüş.



Yemeğimi yedikten sonra resmini çekmek aklıma geldi ne yazık ki :)
Dün akşamki menüm bu kadarcıktı işte :p


Bu akşam güzel bir kek yapmayı planlıyorum inşallah.
Bu arada söylemeyi unuttum, kilom oynamayınca, 1+1 giden seyir evremi 3+3'e çevirdim.
Hadi hayırlı olsun :)
Yarın inşallah güzel haberlerle burada olurum.

KOCAMAN KOCAMAN SEVGİLERLE....
:)
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest