Sayfalar

9 Ekim 2012 Salı

ZARA GANİMETLERİM 2...


Günaydın günaydın günaydın sanaaaaaaaa! :)

Selamun Aleyküm canlar!

Blogger yeni ara yüzüne geçtiğinden beri yazasım gelmemişti.
Ne zamandır da konuları, resimleri ve kafamı toparlayıp iki lafı bir araya getiremiyordum.
İnsanın kafası dağınık olunca demek ki daha zor oluyormuş!...

***

Yine bir Zara gezmesi sonucu, iki yeni Zara ganimeti ve dahasıyla karşınızdayım... :)

Websitesi'nde aldığım bir babeti ve beğendiğim diğer çizmeleri göremedim,
 Mağazasında da internette gördüklerimi görememiştim gerçi. 
O nedenle ilk olarak beğenip deneyip almadıklarımla, 
ama bir yandan da alıp almamakta kararsız kalıp bir dahaki gelişimde alsam mı dediklerimle başlıyorum 
ve
 FİKRİNİZİ İSTİYORUMMMMMMMM. :)



 Bu modelin ten rengi de vardı, beğendim ama ihtiyacım yoktu, gerek de olmadığına karar verdim :)


 

Bu püsküllü bot da mağazada görmeyip sitesinde beğendiklerimden.
Alır mıydım, bilmiyorum doğrusu.
Fazla iddialı geliyor, hele de iş yerine giyemeyeceksem :)


 Gelelim bir dahaki gidişimde almayı kafama koyduğum çizmelere...
Düz çizmeler favorim, 
Her zaman rahat rahat giyebileceğim bu çizmeleri beğendim ama önden üçgen bir duruşu, kesimi var, o biraz rahatsız etti açıkçası.
Birilerinin fikrini almak istedim :)
Aslında eşimin fikrini almak istedim ama aklımdan çıkmış sonra gösteremedim.
Önden görünümünü bulsaydım iyi olacaktı ama malesef ki yok. :(
Hafif topuklu olmasını da sevdim çünkü en azından suyla direk temas etmeyecek.


Bu ayakkabıyı mağazasında görmedim ama sitesinde görünce bayıldım. 
Öndeki deri ayrıntısı, süetle birleşmesi ve duruşu hoşuma gitti.
Her zaman böyle topuklu giyemediğim için elim bir türlü almaya gitmiyor ama 
Siyah topuklu ayakkabı her zaman dolapta olması gerekenlerden olduğu için git-geller yaşıyorum.



İşte bu gördüğünüzse, sarı metal aksesuarıyla beni benden aldı. 
Bayıldım.
Alsam nerde, ne zaman giyeceğim diye düşünmekten bıktım doğrusu. :)
Dolabımda giyilebilecek ayakkabılar, giyilemeyecek; düğünlük, topuklu ayakkabılardan daha az olduğu için bir türlü alamıyorum. :(


Bu rengi de yine beni benden aldı. 
Ne zamandır nude ayakkabı isteğimi dile getiriyordum, hala daha alabilmiş değilim. 
Sebebi ise topuklu ayakkabıyı artık giyemiyor oluşum :(



Bu kovboy babetleri mağazada görmedim ama görseydim almayı düşünebilirdim. 
Çok beğendim. 
Benim kış için favori renklerim siyah, kırmızı ve beyaz...

Hatta şu an altımda kırmızı bir pantalon,
beyaz gömlek ve siyah tunik olduğu düşünülürse,
bu babetler kombinimi tamamlamış olurdu.
 

Daha önceleri kolay kolay babet de giyemediğimi söylemiştim.
Dün Zara'ya uğradım ve yine üstteki sivri burun babetin üstü yıldızlarla süslü düz siyahını aldım.
Şu an resmi yok elimde ama ilerleyen günlerde facebook'tan paylaşırım.



Bu gri botu da hem rahat hem de kolay kombinleyebilirim diye aldım.
Sizce nasıl?

Topuklu ayakkabılar ve çizme hakkında görüşlerinize ihtiyacım var.
Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin canlar.

Hepinizi çok özlemişim bu arada.
Kucak kucak sevgilerle...


21 Eylül 2012 Cuma

♥ HOŞGELDİN MİRSAD DENİZ! ♥

Cep telefonum bir süredir çektiğim resimleri mailime ulaştırmıyor ve picasa web albümlerime bir türlü yükleyememekteyim resimleri. 
Bu nedenle de yazılarıma ara vermek zorunda kaldım, resimsiz yazı çok boşmuş gibi gelmeye başladı çünkü.





Facebook'tan takip edenler bilir, burdan da paylaşayım:
17.09.2012 saat 13.00'da 4 numaralı ablamın bir oğlu daha oldu.
Adını da Mirsad Deniz koydular sonunda! :) 
Sonunda diyorum çünkü Mirsad ismini ben kendi oğlum olursa diye bulmuştum ve yıllardır da bana kalsın diye dua ediyordum. :p
Ablamlar da Hüseyin Deniz ve Mirsad arasında gidip gelirken bebek doğduktan 1 gün sonra ancak karar verebildiler Mirsad Deniz'e.
Rabbim bahtını güzel eylesin inşallah,
Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
Berat Emin'imiz de böylece abi olmuş ve aynı zamanda okullu olmuş oldu.
Aynı anda iki heyecanı birden yaşamış oldular.


Maşallahlarımızı unutmuyoruz değil mi? ;)
Tüm maşallahlar bu yakışıklı bebeğin şimdi.

Bu arada bebek şekerleri gelenlere hediye edilmek üzere kardeşimden.
Bebek çikolataları da yine hastaneye gelenlere ikram edilmek üzere bebeğin annesi Hale ablam'dan.


41 kere maşallah barekallah. ;)

***

Dualarınızı eksik etmeyin olur mu?
Bu aralar, iş yerimizde tadilat vardı, düzeni değişti ve kafam bir milyon.
Haliyle odaklanmakta zorluk çekiyorum,
Sadece sudoku çözerek kendimden geçiyorum diyebilirim. :)

Öpüldünüz şekerler

7 Eylül 2012 Cuma

HAFTASONUNU KARŞILARKEN...

Efendimmmmmmmmmm, merhabalar!!!

Radyo programı sunucuları gibi başladım değil mi? :)

"Selamun Aleyküm" diyim o halde özümüze dönelim ;)

Hayırlı Cumalar!

Stajyer arkadaşımızdan gelen mesajla başlamak istiyorum bugünkü postuma....



 "Rabbim dualı bir hayat yaşayan, 
Duasını hayatına taşıyan,
Başkalarının duasını alan ve
Duası kabul olan kullardan eylesin inşallah."
AMİN


Geçtiğimiz hafta sonu, ablam, annem ve kardeşim ve tabi biricik yeğenimle Anadolu Yakası'ndaki Messt Cafe'ye kahvaltıya gittik.
 


Canım kardeşimin izniyle, resimlerini paylaşıyorum.
Aslında kendi bloğu da var ve kendisi dahi kendi bloğunda hiç resmini paylaşmamış bundan önce.
Yani bu bana özel! ;)
Ve tabi size özel! ;)




Gidenler bilir, gitmeyenlere de şiddetle tavsiye edilir Messt Cafe;
Köprü ve boğaz manzarası isteyenlere...


Benim için Cumartesi'leri büyüüüüük büyük bir nimet ve çok iyi değerlendirmek istiyorum hep, hafta içi çalıştığım için.



 Bir önceki Cumartesi günü, yine 3lü, pardon 3.5 :) bir de ufak yeğenimle alışveriş merkezi gezimiz vardı. 



 Yeğenim oyuncaklara bakarken biz de gözlükleri deneyip resim çekildik sizler için ;)



Kapanış pozum da böyle olsun madem. :p


Herkese Hayırlı Cumalar,

Hafta sonunuzu güzel geçirmeniz dileğiyle...



5 Eylül 2012 Çarşamba

♥ DÜĞÜN POSTU! ♥ ;)


Geçen Cuma günkü postumda duyurmuştum. 
Bugün Eda'nın düğününe konuk oluyoruz hepimiz.
Öncelikle bir Maşallah alalım hepinizden ;)
Hadi bakalım fazla bekletmeden, buyrun resimler...


Eda'nın nişanı için TIK TIK...


Havuz başında, harika bir açık hava düğünüydü.
Masalar özenle hazırlanmış,
Kandillerle süslüydü...




Masalara ufak hediye kutulardan serpiştirilmişti...



 

Gelinle damadımız, çok geçmeden teşrif ettiler...
Giriş müzikleri ve pasta keserkenki müzikleri bizim düğünümüzdekinin aynısıydı, o nedenle ayrı bir heyecanlandım. 
Sanki gelin benmişim ve tekrar yaşıyormuş gibi hissettim. :)

 
 


 Nikah kıyıldı, havai fişekleri izlemekten boynumuz tutuldu :)




Edacığımın güzelliğine bakın, Maşallah, Barekallah. Allah nazarlardan korusun inş.

Oldukça heyecanlılardı çiftimiz, e ben de gidip biraz heyecanlarını dindireyim dedim.



Veeee gelelim BİZ'e!!!....



 Nişan kıyafetine tekrar girebilme mutluluğunda olan

Canım Kocacığımı

garsonlar damat sanmış olacak ki, özel içecek getirip bahşiş almayı umdular :))


Tu tu tu Allah nazarlardan saklasın :) 

 ♥

Mekana girişte, kırmızı halı serili çok güzel bir yoldan, süslü bir kapıdan giriş yapıyorsunuz.

Kırmızı halı görüpte poz vermemek olmazdı ;)
Nasıl ama? ;)



 Darısı tüm bekarların başına inş. 
Allah mesut etsin canım arkadaşımı.
Bir ömür mutluluklar diliyorum.

3 Eylül 2012 Pazartesi

Amazon Ormanları'nda!...

Merhabalar,

Aylaaaar aylar önce bir yazımda Amazon ormanları yazım gelecek demiştim....

Geçen gün iş yerinde internet bağlantımız kopunca, oturdum taaa Nisan ayı'ndan bilgisayarımda bekleyen resimleri düzenleme imkanı buldum. 

İşte karşınızda adım adım Amazon! 

:p



Gözlüklerim nasıl yakışmış mı? ;)
 


Florya, Akvaryum'da gerçekten görülmeye değer güzellikte bir şey yapmışlar.
Amazon Ormanları gibi nemli, sıcak ve ıslak bir havası var.
Sesler tam orayı anımsatıyor.




 Bir yandan şakır şakır sular akıyor....








Kesinlikle gidip görülmeli. 









Burda ne için böyle bir hareket yaptım bilmiyorum ama çok sevdiğim bir poz oldu :))

Gidin görün, siz de resimlerinizi çekin ;)

Sevgiler

31 Ağustos 2012 Cuma

HAYIRLI CUMALAR!



Son iş günü...
Uyku gözlerimden akıyor. 
Tatil üstüne iş daha zormuş, meğer bünye p.tesi sendromuna alışmış. 
Neyse ki yarın yine tatil. 
Yehuuuu!!!
Haftaya hızlı başlayacağımı söylemiştim, 
Benim için hızlı oldu ama bünyem bu hıza alışamayınca bloğu ihmal ettim. :(
Neyse haftaya inş. ;)


Son yazımda aldığım yeni cicilerimden bahsetmiştim.
Hatırlamayanlar için TIK TIK 
Dün ilk kez çantamı kullandım ve aldığım iltifatlar gerçekten beni çoooooooook mutlu etti.
Sonra dün 30 Ağustos Zafer Bayram'ı münasebetiyle, alışveriş merkezinde gezebilme imkanı bulunca bir baktım ki bu yıl benim çantam çok moda, her yerde var.
 Hatta aynı modelden marka çantalar da mevcut.


Nude ayakkabı isteğim vardı neredeyse 1 yıldır.
Daha önce de bahsetmiştim burda
 Bu yıl her yerde patlamış durumda.
1 tane de benim olsun dedim ama artık o kadar topuklu giyemediğim için dolapta bekleyeceklerini düşünmek üzüyor doğrusu.
Ama kim bilir belki haftaya bu güzellik benim derim ;)


Hani sizlerle daha önce pantolonlu nişan kombinimi ve canım Edacığım'ın nişan kıyafetini paylaşmıştım.
İşte Eda'nın düğünü için aldığım süslü, peplum fuşya ayakkabımı da arkadaşımın düğünü münasebetiyle kullanmış bulunmaktayım. 


Resimleri pek yakında gelecek, 
Dediğim gibi haftaya hızlı başlayacaktık blog açısından ama 
İş yerinde, Bayram sonrası aklı başına gelen işsiz vatandaşlarla boğuşmaktan hiçbir şeye vakit kalmadı. :(
Sağlık olsun vessalam ;)


 

CUMANIZ HAYIRLI VE BEREKETLİ,
GEÇMİŞ RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK,
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN EFENDİM ;)

Sevgiler!

16 Ağustos 2012 Perşembe

BU BEBEKLER BENİM! :)

Evet evet yanlış duymadınız!

Bu bebekler benim diyorum size, hepsi benim! :)


Dün Facebook'tan paylaşmıştım, hatta hiç tarzım olmamasına rağmen böyle birşeyi nasıl aldığımı da anlatmıştım. 




Merak edenler varsa, facebook'ta bu aralar daha aktifim, 
Takip etmeyi unutmayın canlarım ;)



Rahat ama yaz günü ayaklarını kapalı bir şeye sokamayan ben bu bez ayakkabıları ne zaman giyeceğim merak ediyorum doğrusu.
Aslında renkleri lacivert, koyu lacivert.
Ben siyahla deneyince aradaki fark ortaya çıktı tabi :)



 "Bu da ne böyleee?"
"Ne alaka?" dediğinizi duyar gibiyim :)
Evet bu da arkadaşımın düğünü için ne zamandır almayı düşündüğüm peplum elbisemin altına giyeceğim fuşya peplum ayakkabılarım.


Ve son olarak da markafoni'ye göre bej rengi, bana göre camel rengi bu çantayı çok uygun bir fiyata aldım Mudo City indiriminden.
Bu aralar işe aynı çantayla geldiğimden ve gelirken de çantalarımın içine ne bulursam (buna tabak, çatal, market alışverişi dahil) koyduğumdan çantaların canına okuyormuşum meğer.
Bu fiyata al, kullan at hıh! ;)

İyi günlerde kullanmak üzere... ;)


P.S. Kurabiye çekilişimizi kazanan Neşe Hanım'ın hediyesi kargoya çıktı bile. 
Kendisini tebrik eder, afiyetle yerken beni hatırlamasını ve tadını çıkarmasını dilerim ;)

Öpüldünüz şekerler mucks!

15 Ağustos 2012 Çarşamba

MACARONLAR SAHİBİNİ BULDU! ;)

Günlerdir süren macaron çekilişimiz sonuçlandı arkadaşlar.
Sizleri fazla merakta bırakmak istemedim ve hemen sonucu paylaşıyorum.

İş yerinde olduğum için, şu işi bir çırpıda halledivereyim dedim. 
Aslında daha profesyonel bir yöntem bulmak istedim bu çekiliş için haksızlık olmasın diye ama random.org'u ben çözemedim, çözebilen varsa bana da anlatsın.
 İlerde lazım olur, belli mi olur? ;)

Evet, ne diyorduk?
Birincimiz belli oldu arkadaşlar.
Heyecanlı mısınız bakıyım? :)


Resimlerden de anlaşılacağı üzere, önce isimleri tek tek listeledim.
Arada üstü çizili olanlar şartlara ne yazık ki uymayanlar o nedenle sonradan fark edip, üstünü çizdim ve çekiliş listelerinden isimlerini çıkardım.






Sonra tek tek kesip katlayıp, iş yerindeki arkadaşlara durumu özetleyip (Heveslenip hediye mi veriyorsun yani bize diyen de oldu :( çok üzüldüm ) benim için 1'er adet çekmelerini rica ettim.



1.imiz: Neşeli23 kullanıcı adıyla Neşe Yersiz hanımefendi.



Kendisine ulaşamadığımız takdirde, 2 adet de yedek seçmek istedim. 

2 numaralı yedek talihli: Gaye Semiz
3 numaralı yedek talihli: Kobicanın Dünyası

Neşe Hanım hemen bana bugün bir mail atarsanız adres ve iletişim bilgileri konusunda, siparişinizi istediğiniz gün için kargolatabilirim.

Çekilişime katılan, katılmayan, sayfamı takibe alan, beğenen tüm herkese çok teşekkür ediyorum. 

Gönül herkese hediye etmek istiyor ama bu güzel hediye Neşe Hanım'a gitti. 
Şanslıymış kendileri ;)

Afiyetle... ;)


Sevgiler diliyorum.
P.S. Bir sonraki postta yeni cicilerimden ve baby showerımız'dan bahsedeceğim. 
Hangisinden daha önce bahsedilmesini istediğinize de siz karar vereceksiniz. ;)
Facebook'tan konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.







13 Ağustos 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞ İÇİN SON 2 GÜN!!!

Sevgili Blogcanlar,

Biliyorsunuz bu postumda çekilişim olduğundan bahsetmiştim.






Bu güzel macaronlara bakalım kim sahip olacak?!



Benim şimdiden ağzım sulandı doğrusu :)
 

Son 2 gün kaldı, acele etmenizi öneriyorum çünkü çekilişimiz 15 Ağustos 2012, Çarşamba günü saat 00.00'da sona erecektir.

Bayram öncesi sipariş ve kargo verebilmek için bu hususta hassas davranacağımı belirtmek isterim.

Son kez çekiliş şartlarını hatırlatmak istedim.

İşte yapmanız gerekenler:

ÇEKİLİŞ KOŞULLARI:
1-Bloğumu sağdaki İZLE butonundan takibe almak
2-Facebook sayfamızı beğenmek
3-Bloğunuz varsa bloğunuzda duyurmak (blog sahibi olanlar için zorunlu şart)
4-Facebook ve/veya twitter hesaplarınızda çekilişi duyurmak
5- Bu tweeti RT etmek (Twitter hesabı olanlar için)
6-Bu postun altına şartları yerine getirdiğinizi belirtir, duyurularınızı gösterir, e-mail adresinizi de eklediğiniz yorum girmek ;)

Çekilişin Son Katılım Tarihi: 15 Ağustos 2012


Herkese bol şans!

8 Ağustos 2012 Çarşamba

ÇEKİLİŞ VAAAAAAAAAAAR!!!!! MACARONLARIM VARRRR! :)

An itibariyle mesaimin bitmesine 40 dk. kalmış durumda ve benim kafama birden yazı yazmak dank etti.
Eh ilham gelmişken yazmadan durulur mu?
40 yılda bir bana uğrayan ilhamım buralardayken fırsatı kaçırmayayım dedim. :)
İyi etmiş miyim? :p

Canlar, Cananlarrrr!
Sevgili Bloggerlar,
 Bugün benden öyle pek ahım şahım şeyler beklemeyin,
Babyshower partimizin detaylarını,
Aldıklarımı falan anlatmayacağım! 
(Şimdilik ;) ) 

Bu aralar en büyük zevklerimden biri canım annemin evinin terasında vakit geçirmek. 




Bu sıcak günlerde, salıncakta sallanmaktan ve bahçeyi sulamaktan müthiş keyif alıyorum.



Hava kararınca da büyük bir zevkle ellerimi yaka yaka da olsa English Home'dan aldığımız bu fenerin içindeki mumu yakıyorum.


 Bu aşk kırmızısı güller de sevgilimin sürprizi...
Kapıyı açmamla 2 adet gülü kucaklamam bir oldu. 
Biri bana biri kardeşime...
Eşlerimizden Allah razı olsun her iki cihanda.
Bir taşla iki kuş vurup ikimizi birden mutlu ettiler.
Eh biz de onları mutlu ediyoruz demek ki, değil mi?
 ;)


Siz şu güzel muhabbet kuşlarına,
Şu renk renk macaronları andıran bu güzelliklere bir bakın hele...


 Gerçekten insana macaronları hatırlatmıyor mu? :)



Canınız macaron çekti tabi şimdi değil mi? :))))



Çekiliş şartlarını duyurmadan önce, bu kuşların resimlerini nerede çektiğimi de söyleyeyim. 
 Başakşehir Tıp Merkezi'nde bulunan bu kuşları, yolunuz düşmesin inşallah ama olur da rahatsızlanıp da gitmek durumunda kalırsanız görmenizi tavsiye ediyorum.


Siz de bu gördüğünüz macaronlara sahip olmak veya sevdiklerinize hediye etmek isterseniz,



İşte yapmanız gerekenler:

ÇEKİLİŞ KOŞULLARI:
1-Bloğumu sağdaki İZLE butonundan takibe almak
2-Facebook sayfamızı beğenmek
3-Bloğunuz varsa bloğunuzda duyurmak (blog sahibi olanlar için zorunlu şart)
4-Facebook ve/veya twitter hesaplarınızda çekilişi duyurmak
5- Bu tweeti RT etmek (Twitter hesabı olanlar için)
6-Bu postun altına şartları yerine getirdiğinizi belirtir, duyurularınızı gösterir, e-mail adresinizi de eklediğiniz yorum girmek ;)

Çekilişin Son Katılım Tarihi: 15 Ağustos 2012
Fazla vaktiniz yok, o yüzden acele edin baylar, bayanlar, kaydıraktan kayanlar! :p

Herkese bol şans! ;)
Ham ham ham hammmmmmm! :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu