Sayfalar

6 Haziran 2012 Çarşamba

❤ Pantolonlu Nişan & Düğün Kombini...❤

❤   ❤  ❤  ❤  ❤  ❤ 
Geçenlerde canım arkadaşımın nişanının olduğundan bahsetmiştim.
Nişan postuyla karşısına geleceğimi de söylemiştim.
Bu sefer sözümde duruyorum...
 ❤ 
 Daha önce bu postta ne giyeceğimi yazmış, ayakkabı ve çanta konusunda o güzel fikirlerinizi almıştım.
Yine, dün de buraya, eşimle resmimizi koymuştum nişandan.

Önce biraz arkadaşımdan bahsetmek istiyorum...
Edoşum benim üniversiteden arkadaşım,
Bütün İstanbul'u turlayışlarımız, eğlencelerimiz, araba yarışlarımız onun sayesinde gerçekleşmiştir.
En komik durumlara birlikte düşmüşüzdür hep.
En hareketli günlerimizi birlikte yaşamışızdır,
Eğlenceli, koyu Malatyalı bir arkadaşımdır Eda.

Onun mürüvvetini görmek, kardeşiminkini görmekten farksız aslında,
Çok duygulandım, çok mutlu oldum. 
Aileden biri gibi benim için Eda.
Müstakbel damadı ilk görüşüm nişandaydı ve birbirlerine çok yakıştıklarını görmek,
O sıcaklığı hissetmek çok güzeldi.
Rabbim tamamına erdirsin, ailemize yeni bir damat katıldı artık. ;)

  ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Merakla beklediğinizi biliyorum, 
Daha fazla bekletmeden resimlere geçiyorum...
İşte karşınızda BEN!

Evden çıkmadan:



Arabada:



Kaya Ramada Plaza'da, Eşimle:(웃 ❤ 유)




Nişan Detayları:


 VEEEEEEEEEEEEEE...
웃 ❤ 유

 

Canım arkadaşım, Edoşum'un en mutlu anında...
Maşallah Barekallah,
Rabbim tamamına erdirsin,
Nice mutlu günlerde hep beraber olalım inşallah.
AMİN!

Yanyana olan fotoğrafımızı, biz gittikten sonra çıkarttıkları için alamadık  ne yazık ki :(
❤   ❤  ❤  

Edoşum: 6 ay arayla, üçümüzü de everdik. Hadi bakalım bundan sonrası kısmetse çocuklarımızı beşik kertmesi yapmaya! ;) 
:p

12 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun diyorum öncelikle, kıyafatin çok hoş olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hem tebrik için hem de beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Cok $Ik bir nisan olmus dugun gibi sende cok zarifsin ;) Allah tamamina erdirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de düğün gibi bir nişandı. aminnn aminnnn çok sağol fattoshçum, teşekkür ederim iltifatın için :)

      Sil
  3. cok yakısmıs kombın ..ama fotoların buyuk olsaydı keske:((bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimleri biraz daha büyüttüm, umarım olmuştur :) teşekkür ediyorum.
      sevgiler

      Sil
  4. Hello Harija,

    I have just visited your blog and found interesting.
    Thank you so much for the comment.

    Take care.

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim hem arkadaşını hem seni.azıcık kollar kısa kalmış sanki.çok doğru sölüyorsun evde bi dünya kıyafetler ayakkabılar sürekli alıp duruyoruz.adamın biri vaktinde nefsine yedim say diyormuş yemiyormuş,giydim say diyormuş giymiyormuş ..böyle bi camii inşaa ettirmiş.adı da yedim say camii imiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet kollar ne yazık ki kısa biraz ve pullu payetli olduğu için daha da yukarı çekiyor, takılıyor, biraz zorluk çektim açıkçası.
      yedim say camii!.. gerçekten çok güzel bir örnek vermişsin, çok etkilendim. tüm düğünler için artık giydim sayın siz ;)

      Sil
  6. elbiseniz harika bayıldım ee fizik olunca size de çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel iltifalar çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. ayakkabılar çok güzel ama resimde çok uzak çıkmış

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest