Sayfalar

30 Kasım 2013 Cumartesi

11.11.2013 MİNİK PRENSİN ERKEN TEŞRİFİ... :)



37+4'te, olası doğum tarihine daha 17 gün kala, 11 Kasım 2013 Pazartesi günü, saat 18.30'da geldi minik prensim, mis kokulum, Mithat'ım Can'ım...
İyi ki geldi, hoşgeldi ömrümün geri kalanı...

Doğum hikayemi uzunca bir vakit bulduğumda yazacağım inşallah.
Merak edip soranlarınız oldu, yazamadım:
Oğlum ve ben iyiyiz, elhamdülillah.
Alışmaya çalışıyoruz.
İlk iki haftamız oldukça zordu.
Yarın tam 20 günlük olacağız ve yarı 40'ımızı çıkaracağız Allah'ın izniyle.

Bugünse benim doğum günüm, 
Resmen 3 kişilik olduğumuz ilk doğum günüm.
En güzel doğum günü hediyesi oldu oğluşum bana.
Oğlum da ben de Kasım ayı'nda doğmuş olduk,
Fakat o babası gibi akrep, ben ise yay burcuyum.
Doğum saatine göre yükselen burcu da ikizler oldu oğlumun.


Gelelim doğumla ilgili bir kaç süslü ayrıntıya...


Hastane odamızın kapısını böyle süsletmiş oğlumun teyzesi ile babası.
Evdeki ismine özel kapı süsünü götürmedik hastaneye.



Bunlar da önce hastane odamıza gelenlere, sonra da eve gelenlere hediye edilmek üzere teyzesinin yaptırmış olduğu lavanta keseleri,
Yine teyzesinin baby shower hediyesi oğlumun ismine özel çikolataları,
Şekerleri
 Ve teyzesinin el emeği, göz nuru kral taçlı sabunlarımız...


Çikolatalarımız...


Çikolataların yakından görüntüsü...







Bu da yine olmazsa olmazlardan, bebek bezi pastamız.
 


Salonumuzda gelenleri karşılayan süsümüz...




Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu.
Maşallahlarınızı ve dualarınızı eksik etmeyin lütfen.

Sevgilerimle...
 

7 Kasım 2013 Perşembe

37. HAFTA VE SIZLANMALAR! ...

Günaydın Blogcanlarım!!!!

Allah'ımmmmmmmmmmm uyuyamıyorum uyuyamıyorum uyuyamıyorummmmmmmmmmm.
Yok anacım yok, gece 12'den 2'ye kadar uyuyup sonra kalkıp dolanıyorum, 
Sabah ezanında ayaktayım, 
Sonra eşim 6'da işe gitti mi gözlerim kapanıyor, bir 2 saat daha uyuyorum hepsi bu :(((((

Sağ ve sol bileklerim, aylardır üstlerine yatmaktan tutmuyor artık.
Bırak ağır birşey taşımayı, yorganı üstüme çekemiyorum o derece acıyorlar :(

El ve ayaklarım köfte gibi tombik tombik oldular :(
Parmaklarımı kapatamıyorum bile...
Görünürde bişey yok diyenler var ya!
(Onlar kendilerini bilirler :) )
Davul oldu diyorum davul!

Yürüyüş yapamıyorum belki ama en azından bütün gün temizlik yaptım o da hareketten sayılmaz mı?
Dün camları sildirdim, bugün yağmur yağıyor şaka gibi! :(
Tam da yürüyecektim !!! :p
Hımmm evet ben yağmurda yürürsem eriyenlerdenim o nedenle onu da yapacağımı hiç sanmıyorum.
Ama hayranım bebişlerini alıp pusetleriyle yürüyenlere.
Hayranlıkla izlerim sabah okula çocuklarını bırakıp yürüyüş yapan anneleri.
Her biri birer kahraman bence...

Offffff sabah sabah ne olsun işte,
Dert bende derman sendeeee....

Ha bir de gece kalkıp cep telefonumdan Candy Crush ve Bubble Mania oynuyorum.
Oynuyorum dediğime bakma işte haftalardır aynı bölümdeyim geçemez oldum.
Çok pis sinir oldum, acaba ondan mı uyuyamıyorum? :) :(

Ev temizken geleydi şu velet!
Beklemek çok sıkıcıymış,
İyi ki çalışıyormuşum.
Evde sürekli bir iş de yapsam, 
Evdeyim ya vakit geçmek bilmiyor bir türlü.

Hiç de sosyal bir insan değilim malesef :(
Hayır sen tüm çocukluğun boyunca gelen misafirlerden kaç, ne olacağdı?????????????
Geçen annemde gün vardı, gittim, 
Bi ton evli, yeni çocuklu genç bayan vardı.
Ortam süper ama bende iş yok anacım, anladım!
Tırtım tırt!
 Karşı komşumun oğlunun 40'ı çıkacak 3 gün sonra ben hala gidemedim.
Ne diyeceğim? Ben geldimm mi?
Çok utanıyorum :)))
Hem bir de aramızdaki yaş farkından ismiyle mi yoksa bilmem ne abla diyerek mi hitap edeceğim bilmiyorum.

İşte böyle 28 yaşına gelmişim,
3 haftaya anne olacağım,
2 yıl yurtdışında okumuşum ama insan ilişkilerim SIFIR! :((((
Ne becerdin diye sor?
2 tane tez yazmışım, yok proje yazmışım da... 
Bla bla bla...

Bugün tam 37+0'ız.
Son 21 günün beyefendi!
Geldin geldin!!!
Gelmedin ne olacağını biliyorsun değil mi? 

İnsan tek başına kahvaltı bile etmek istemiyormuş yahu...
Şimdi kim kendine kahvaltı hazırlayacak?!
Hazırlayan varsa beni de çağırsın :)





4 Kasım 2013 Pazartesi

BEBEK VE ANNE DOĞUM ÇANTAMIZDA NELER VAR?


Merhaba Blogcanlar,
Bugün 36+4üz.
Oğlumun gelmesine tam 24 gün kaldı. 
(Tabi bu süre içinde herhangi bir gün de gelebilir)

Sürpriz Baby Shower'ın devamını yazamadım diye,
Post da yazamıyordum bir türlü.
Baya da ara vermişiz,
En iyisimi biraz bizden bahsedelim dedim.

32'den sonra doktorum önermediği halde, 
Kurban Bayramı tatilinde biz Kızılcahamam yapalım dedik.
Neyse eşim çalıştığı için, en azından açık büfe olur aç ve tüm gün yalnız kalmam dedim.

Instagram'dan takip edenler önceden bu resimleri görmüş olacaklar gerçi ama olsun.
Takip etmek için TIK TIK



İyi hoş da, senin neyine be güzelim,
Ne havuzundan, ne suyundan yararlanabiliyorsun, di mi?
İçerler felaket sıcak,
Dışarıda hava buz...
Bir güzel hasta oldum tabi son dakika...
Terle, soğuğu ye...
Olacağı buydu!
Neyse çok şükür ki şimdi geçti.




25 Ekim eşimin doğum günüydü, 
Özel bir kutlama yapamasak da ona hediye aldım hem oğlundan hem eşinden...

26 Ekim'de doktor kontrolümüz vardı ve eşimle doğum yapacağım doktoruma ilk birlikte gidişimiz oldu.
Doktorum: "Eğil kalk, hareket et, temizlik yap, her gün 1 saat yürü" önerisinde bulundu.
Ne yazık ki 1-2 avm'de dolaşma dışında hiç yürüyüş yapamadım. :(
Kolay bir normal doğum için yürüyüş şart ama ne yazık ki iyice ağırlaştım.
Ayrıca, en büyük korkularımdan biri olan 41-42. haftaları görme konusunu doktoruma danıştım.
Doktorum: "Normal doğum 40 haftadır,
Bebek gelmemişse, gelemiyorum diyordur. O yüzden 28 Kasım'ı 1 gün bile geçirmem" dedi,
Ve içim rahatladı.


31 Ekim itibari ile 36+0'da doğum iznine ayrıldım. 
1 hafta erken ayrıldım ama olsun.

Evde yapılması gerekenler hiç bitmiyor ne yazık ki...
Hala sanki hiçbir şeyimiz hazır değilmiş gibi hissediyorum,
Halbuki yapacak pek birşey de kalmadı.
Benim hastane çantam 1-2 eksik dışında hazır gibi...
Oğlumun çantası da hazır, fakat içindeki emzik, biberon v.s strelize edilecek.


Bebek Hastane Çantasına Konacaklar:

- prematüre bez (her ne kadar hastanemin karşıladığını da bilsem yine de çantamıza koyduk)
-emzik
-çorap (4 çift)
-eldiven (4 çift)
-şapka (4 adet)
-kadife battaniye
-kalın battaniye
-penye battaniye
-4 takım hastane çıkışı
-ağız bezi
-anakucağı
-hurma
-zemzem
-pişik kremi
-pamuk
-kullan at alt açma bezi
-ıslak mendil
-kağıt havlu
-mavi tül takı yastığı ve oda süsleri


Anne Doğum Çantasına Konacaklar:

-çalışabilir ve çalışamaz raporlarının aslı ve fotokopileri
 -krem lohusa pijama ve gecelik takımı
-kırmızı sabahlık gecelik takımı
 -mavi lohusa pijama takımı
 -toka
 -havlu terlik English home
 -beyaz fiyonklu terlik
 -MAVİ PATIK OYSHO (nereye koyduğumu bulursam ekleyeceğim :)
-SARJ ALETi (son anda ekleneceği için büyük harflerle yazdım)
-lens kabım
 -solüsyon
 -gözlüğüm
 -5 adet çorap
-5 adet çamaşır
 -emzirme süt. 2 adet
 -emzirme atleti
-havlu
 -lohusa tacı mavi, kırmızı
 -bone
 -geceliklere göre ŞAL kırmızı, mavi (Ütülenip konmayı bekliyorlar :) )
-tülbent krem iğne oyalı
 -g. ucu kremi garmastan ve lansinoh
-g.kalkanı 
 -nuk g. pedi 
 -diş fırçası
-diş macunu 
 -koltuk altı roll on
-RAHAT KIYAFET
- EŞOFMAN
-BEYAZ BONE
-FOTOĞRAF MAKINESI
-MAKYAJ MALZEMESİ

İşte benim listemde bunlar var.
İnşallah eksik birşey yoktur.




Bu arada sonra vaktim olmaz diye, saçlarımı kestirdim doğumdan önce son bir kez.




Oğlumun yatağının son hali da şimdilik böyle...

Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor?!
Heyecanlı bekleyişimiz devam ediyor.
Son günlerde eşim de ben de "ARTIK GELSİN ŞU BEBİŞ" modundayız.

Rabbim tüm annelere kolay doğumlar ve hayırlı evlatlar nasip etsin inş.
Seni heyecanla bekliyoruz minik prensim.
Seni seviyorum




 


13 Ekim 2013 Pazar

•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• Veee İşte SÜRPRİZ BABY SHOWER PARTİSİ 1.BÖLÜM•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• 

♥ ♥ ♥
Ne diyorduk?

Sürpriz baby shower partimin detaylarından bahsedecektik bugün...



Puset işini halletmiş, 
İçine sinmese de, az da olsa rahatlamış bir ben olarak çıktık Saraçhane'den...

Vapurla karşıya geçecektik ve araba kuyruğunda vakit kaybetmemek için
Kardeşimin eşi bizi alacaktı Harem'den.
Kardeşimin evinin oraya vardığımızda:
"Aaaa bu ablamların arabası değil mi?" dedim,
"Aa onlar da mı gelmiş, haberim yok!"
diye geçiştirdiler. 
O ana kadar hiç aklıma sürpriz bişeyler olacağı gelmemişti.
Sonra girdik apartmana ve ne göreyim...





Kapı bile süslenmiş,
İçeride beni bekleyen bıcırıklar...


♥ ♥ ♥ 
Yeğenlerim ellerinde confetiler,
Patlatmak için kapıdan girmemi bekliyorlardı...


Kapıdan girer girmez başımdan gül yaprakları atıldı....
Kardeşimin aldığı bu "mom to be"yazılı rozeti elime tutuşturdular: "Tak!" diye, taktım hemen :)))



♥ ♥ ♥


Işıklar açıldı ve herkesi görünce daha da şaşırdım.

O kadar hazırlık yapmış ki canım kardeşim,
Bu resimler bile anlatmaya yetmeyecek sanırım :(

Hatta çoğu detayı o gecenin şaşkınlığından fark edememişim de, 
Sonra çekilen fotoğraflardan gördüm.
İşte sevgili ailemin oğluşuma aldıkları hediyeler 
Ve Kevser teyzesinin tek tek uğraştığı Bez Pastamız.

♥ ♥ ♥


Bu pasta görünümlü şey de şimdilerde pek bir moda...
Pinyata adı verilen şeye, sopalarla vuruyorsun ve içinden şeker çikolata v.s çıkıyor.
Bunun da içini özel olarak doldurmuş kardeşim yine..
Patlatması da oldukça zordu,
Tüm yeğenler tazmanya canavarı gibi bunun başına üşüştü :)

♥ ♥ ♥

Soframızın ilk hali böyleymiş,
Ben böyle görmedim tabi, çünkü ben geldiğimde herşey hazırdı.
Masa örtüsü bile öyle cici idi ki...
Peçeteler, bardaklar her ayrıntıyı düşünmüştü benim güzel kardeşim.


♥ ♥ ♥

Soframızda neler vardı?
Her biri ayrı emek isteyen bu güzellikler...

♥ ♥ ♥

Büfemiz bu şekilde süslenmişti...
Üzerinde neler mi vardı?
Hadi yakından bakalım...


♥ ♥ ♥

Özenle hazırlanmış su şişeleri,
Baby shower oyunları...


♥ ♥ ♥


Lavanta keselerimiz...




Şeker standımız...

Ben geldiğimde marshmallowların çoktan yarısı bitmişti :)


♥ ♥ ♥

Hediye paketlerimiz
veeeee....


♥ ♥ ♥
Tüm bu detayları bir bir düşünüp gerçekleştirmesi yetmiyormuş gibi,
Misafirlere hatıra dağıtmak üzere, 
Kardeşimin elleriyle yaptığı minik prens temalı sabunlar.
Çok güzel değiller mi?

Diğer çalışmalarını görmek ve
Kendisiyle iletişime geçmek isterseniz instagramdan ulaşabilirsiniz.

♥ ♥ ♥

Sonrasında pasta kesme kısmına geldik,
Pasta, sabunlar, etiketler, stickerlar, her şey ama her şey temamızla uyumluydu.
Minik prensime özel teyzesinin yaptırdığı pasta inanılmazdı.

♥ ♥ ♥




♥ ♥ ♥


Tüm bu güzelliklerin önünde bir poz da eşim, oğlum ve benden ;)
Maşallahlarınızı esirgemeyin lütfen!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Daha gösteremediğim o kadar çok detay var ki...
Hediye faslı ve dahası....
Hepsi bir sonraki postumda olacak,
Daha fazla bizden resimlerle birlikte ;)



♥ ♥ ♥ 
Hastane çikolatalarımız da hazır!



TEK TEK HER BİR DETAYI DÜŞÜNÜP TASARLAYAN,
EMEK VEREN, CANLA BAŞLA UĞRAŞAN,
BU GÜZELLİKLERLE BİZİ KARŞILAYIP
BİZİ ÇOK ÇOK MUTLU EDEN CANIM KARDEŞİME,
OĞLUM VE EŞİMLE BİRLİKTE, TÜM AİLEM FERTLERİNE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİZ.
BENİM GÖNLÜMDEN GEÇEN TÜM GÜZELLİKLER SAYELERİNDE GERÇEK OLDU.

♥ ♥ ♥ 

SİZİN DE GÖNLÜNÜZDEN GEÇEN TÜM GÜZELLİKLERİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE...


•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• •*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• •*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• •*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• •*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*• •*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

♥ ♥ ♥











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu