Sayfalar

11 Ekim 2013 Cuma

33.HAFTA, PUSETE NEYE KARAR VERDİK VE DAHASI...

Öncelikle Hayırlı Cumalar!
Bol fotoğraflı, bol paylaşımlı bir post olacak benden söylemesi!

Geçtiğimiz hafta neler yaptıkla başlamak istiyorum...




Oğlumun çamaşırlarını 3 postada yıkadım,
Sonunda yıkama kısmını bitirdim ama ütülemesi gözümde büyüyor.
O kadar ıncık cıncık var ki...
 Öylece bekliyorlar gariplerim...
Bir de ütüleyemeden oğluşum gelmeye kalkarsa!!! :)

***

Keçe alıp kendim yapmaya heveslendiğim kapı süsünü,
En sonunda internetten sipariş vermeye karar verdim.
Nasıl?
Ben çok beğendim.


***


Bunun dışında tığ ile şapka ördüm oğluşuma,
Atkısına devam ediyorum.
İnşallah birşeye benzer :)



 ***

Ve işte puset alış hikayemiz...

Günlerden 5 Ekim 2013, Cumartesi idi...
32+2 idik oğluşumla :)
Sabah uyandım, her zamanki gibi evde tek başıma kahvaltımı yapıp, tv, internet takılıyordum... 
Kardeşimle günlük telefon konuşmamızı yaptık,
Normalde c.tesi sabahları eşlerimiz çalıştığı için birşeyler ayarlardık,
"Kek yaptım," gel istersen." dedi,
"Yok!" dedim, "Karşıya geçemem.Bugün puset işini halledeceğiz inşallah."  
Eşimin işten çıkış saatine yakın aramasını: "Hadi kalk, gel bu tarafa, alalım şu puseti." demesini bekliyordum,
Baktım aramıyor, aradım, ne yaptın ne ettin derken ben giyinip çıkmaya karar verdim,
Bugün halledecektik bu işi!
Artık puset düşünmek istemiyordum.
Unkapanı, Saraçhane'ye bakacaktık birlikte, 
Fakat eşim işten geç çıktığı ve ben erkenden gittiğim için Historia Alışveriş Merkezi'ne girerek onu beklemeye koyuldum.
Neyse sonunda geldi,
Yemek yedik,
O sırada kardeşimin eşi aradı:
"Akşam bize gelin, iş konuşmamız lazım..." v.s diyince hele bi puset işini halledelim de dedim.
Neyse gittik Saraçhane'ye,
Onca zaman yaptığım araştırmalar, 
Kurduğum hayaller sonrası,
Baston puset ve anakucağı ile çıktık Saraçhane'den.
En beğendiğim travel system modeller kapandığında kocaman yer kaplıyordu,
Ve en hafifi dedikleri bile çok ağırdı.
Eninde sonunda baston puset alacaktık.
Dedim zaten kış bebeği,
Doğacak Kasım sonunda,
Aralık boyu anca doktora çıkaracağım,
Sonra da tek başıma çıkamam,
Velhasılı kelam bebek 6 ay olduğunda zaten bastona geçmek isteyecektim....

İŞTE ALIP ÇIKTIĞIMIZ PUSET VE ANAKUCAĞI BUNLAR OLDU:


Maclaren Quest
175 derece yatış pozisyonu var,
0+ diyorlar ama gene de ufak bebeği buna koymak zor olur



Anakucağı ve Otokoltuğumuz: Cybex Aton, Mürdüm Rengi,
İlk zamanlar hep anakucağında olacağı için oğluşum,
Cybex Aton Anakucağı ile uyumlu bir iskelet almak istiyorum ama malum tek satılmıyor :(
Yine Cybex'e uyumlu, uygun fiyatlı herhangi puset de olabilir,
Bilen varsa lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.

***

Bu arada bugün tam 33+1 olduk oğlumla.
Dün bir kaç gündür oğlumu az hissetmeye başlayınca,
Telaşa da vermek istemediğim halde,
Doktora bir görünelim dedik,
Nst'ye bağlandık, kasılma var ama sancı boyutunda değilmiş çok şükür.
Magnezyumu arttır dediyse de doktor pek arttıramıyorum malesef hiç sevemedim gitti.

***

Bir sonraki postta kaldığımız yerden devam edeceğim ve

SÜPRİZ BABY SHOWER PARTİMİZİN HER DETAYINI PAYLAŞACAĞIM İNŞALLAH.

Şimdi resimleri hazırlama zamanı...
O kadar çok resim var ki :))

 Bizi özleyin anacımmmm!!! :p











2 yorum:

  1. MacLaren quest ten HIc AMA HIc pisman olmayacaksiniz...saglikla kucaginiza alirsiniz insallah oglusunuzu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum, okuduğum yorumlar ve markanın kalitesi tartışılmaz olacağını söylüyor ama ah işte gönül :))

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest