Sayfalar

4 Kasım 2013 Pazartesi

BEBEK VE ANNE DOĞUM ÇANTAMIZDA NELER VAR?


Merhaba Blogcanlar,
Bugün 36+4üz.
Oğlumun gelmesine tam 24 gün kaldı. 
(Tabi bu süre içinde herhangi bir gün de gelebilir)

Sürpriz Baby Shower'ın devamını yazamadım diye,
Post da yazamıyordum bir türlü.
Baya da ara vermişiz,
En iyisimi biraz bizden bahsedelim dedim.

32'den sonra doktorum önermediği halde, 
Kurban Bayramı tatilinde biz Kızılcahamam yapalım dedik.
Neyse eşim çalıştığı için, en azından açık büfe olur aç ve tüm gün yalnız kalmam dedim.

Instagram'dan takip edenler önceden bu resimleri görmüş olacaklar gerçi ama olsun.
Takip etmek için TIK TIK



İyi hoş da, senin neyine be güzelim,
Ne havuzundan, ne suyundan yararlanabiliyorsun, di mi?
İçerler felaket sıcak,
Dışarıda hava buz...
Bir güzel hasta oldum tabi son dakika...
Terle, soğuğu ye...
Olacağı buydu!
Neyse çok şükür ki şimdi geçti.




25 Ekim eşimin doğum günüydü, 
Özel bir kutlama yapamasak da ona hediye aldım hem oğlundan hem eşinden...

26 Ekim'de doktor kontrolümüz vardı ve eşimle doğum yapacağım doktoruma ilk birlikte gidişimiz oldu.
Doktorum: "Eğil kalk, hareket et, temizlik yap, her gün 1 saat yürü" önerisinde bulundu.
Ne yazık ki 1-2 avm'de dolaşma dışında hiç yürüyüş yapamadım. :(
Kolay bir normal doğum için yürüyüş şart ama ne yazık ki iyice ağırlaştım.
Ayrıca, en büyük korkularımdan biri olan 41-42. haftaları görme konusunu doktoruma danıştım.
Doktorum: "Normal doğum 40 haftadır,
Bebek gelmemişse, gelemiyorum diyordur. O yüzden 28 Kasım'ı 1 gün bile geçirmem" dedi,
Ve içim rahatladı.


31 Ekim itibari ile 36+0'da doğum iznine ayrıldım. 
1 hafta erken ayrıldım ama olsun.

Evde yapılması gerekenler hiç bitmiyor ne yazık ki...
Hala sanki hiçbir şeyimiz hazır değilmiş gibi hissediyorum,
Halbuki yapacak pek birşey de kalmadı.
Benim hastane çantam 1-2 eksik dışında hazır gibi...
Oğlumun çantası da hazır, fakat içindeki emzik, biberon v.s strelize edilecek.


Bebek Hastane Çantasına Konacaklar:

- prematüre bez (her ne kadar hastanemin karşıladığını da bilsem yine de çantamıza koyduk)
-emzik
-çorap (4 çift)
-eldiven (4 çift)
-şapka (4 adet)
-kadife battaniye
-kalın battaniye
-penye battaniye
-4 takım hastane çıkışı
-ağız bezi
-anakucağı
-hurma
-zemzem
-pişik kremi
-pamuk
-kullan at alt açma bezi
-ıslak mendil
-kağıt havlu
-mavi tül takı yastığı ve oda süsleri


Anne Doğum Çantasına Konacaklar:

-çalışabilir ve çalışamaz raporlarının aslı ve fotokopileri
 -krem lohusa pijama ve gecelik takımı
-kırmızı sabahlık gecelik takımı
 -mavi lohusa pijama takımı
 -toka
 -havlu terlik English home
 -beyaz fiyonklu terlik
 -MAVİ PATIK OYSHO (nereye koyduğumu bulursam ekleyeceğim :)
-SARJ ALETi (son anda ekleneceği için büyük harflerle yazdım)
-lens kabım
 -solüsyon
 -gözlüğüm
 -5 adet çorap
-5 adet çamaşır
 -emzirme süt. 2 adet
 -emzirme atleti
-havlu
 -lohusa tacı mavi, kırmızı
 -bone
 -geceliklere göre ŞAL kırmızı, mavi (Ütülenip konmayı bekliyorlar :) )
-tülbent krem iğne oyalı
 -g. ucu kremi garmastan ve lansinoh
-g.kalkanı 
 -nuk g. pedi 
 -diş fırçası
-diş macunu 
 -koltuk altı roll on
-RAHAT KIYAFET
- EŞOFMAN
-BEYAZ BONE
-FOTOĞRAF MAKINESI
-MAKYAJ MALZEMESİ

İşte benim listemde bunlar var.
İnşallah eksik birşey yoktur.




Bu arada sonra vaktim olmaz diye, saçlarımı kestirdim doğumdan önce son bir kez.




Oğlumun yatağının son hali da şimdilik böyle...

Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor?!
Heyecanlı bekleyişimiz devam ediyor.
Son günlerde eşim de ben de "ARTIK GELSİN ŞU BEBİŞ" modundayız.

Rabbim tüm annelere kolay doğumlar ve hayırlı evlatlar nasip etsin inş.
Seni heyecanla bekliyoruz minik prensim.
Seni seviyorum




 


2 yorum:

  1. oyyyooyy... azıcık kalmış... ben doğum 10 gün kala evi süpürüp silmiş ağır koltukları çekmiştim :)
    doğumdan önceki gün eşimle yürüdük bol bol, hatta eşime "yoruldum, dönelim" bile dedim ve gecesinde doğum başladı :) benim de sana tavsiyem bol bol yürü...
    doktorun neden öyle demiş anlayamadım doğrusu... inşallah 41. haftayı görmessin ama eğer suyun yeterliyse ve takibinde bir sorun yoksa doktor neden beklemem diyor ki... anlayamadım.

    bu arada çantanın içindekileri tam olarak okuyamadım ama ciddi hazırlık yaptığın belli... ben çoğu eşyamı kullanmadan eve getirdim :) fotograf makinesi, şarj aletlerini unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım helal olsun 10 gün kala koltukları çektin demek :)
      Ah yürüyüş ah yürüyüş... Ne zaman yapacağım hiç bilmiyorum.
      40 haftayı geçirmeye gerek yok diyor sanırım, aman geçmesin yaaa offf geçmiyor zaman zaten :)))
      Herşey nasip kısmet tabi, Mithat Can Bey karar verecek ne zaman teşrif edeceğine :)
      Herkes çoğunu kullanmadan getirdim diyor ama 1-2 aydır hazırladığım için artık içini açıp bakmak istemiyorum doğrusu :)
      Ben aklıma geldikçe tepeden hiç bakmadan koyuveriyorum :)))
      Hayır işin kötüsü bunu boşaltacak olan benim doğumdan sonra ondan korkuyorum :))

      Sen taşınmadın mı hala?
      Ayrıca işe döndün mü?

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest