Sayfalar

31 Ağustos 2012 Cuma

HAYIRLI CUMALAR!



Son iş günü...
Uyku gözlerimden akıyor. 
Tatil üstüne iş daha zormuş, meğer bünye p.tesi sendromuna alışmış. 
Neyse ki yarın yine tatil. 
Yehuuuu!!!
Haftaya hızlı başlayacağımı söylemiştim, 
Benim için hızlı oldu ama bünyem bu hıza alışamayınca bloğu ihmal ettim. :(
Neyse haftaya inş. ;)


Son yazımda aldığım yeni cicilerimden bahsetmiştim.
Hatırlamayanlar için TIK TIK 
Dün ilk kez çantamı kullandım ve aldığım iltifatlar gerçekten beni çoooooooook mutlu etti.
Sonra dün 30 Ağustos Zafer Bayram'ı münasebetiyle, alışveriş merkezinde gezebilme imkanı bulunca bir baktım ki bu yıl benim çantam çok moda, her yerde var.
 Hatta aynı modelden marka çantalar da mevcut.


Nude ayakkabı isteğim vardı neredeyse 1 yıldır.
Daha önce de bahsetmiştim burda
 Bu yıl her yerde patlamış durumda.
1 tane de benim olsun dedim ama artık o kadar topuklu giyemediğim için dolapta bekleyeceklerini düşünmek üzüyor doğrusu.
Ama kim bilir belki haftaya bu güzellik benim derim ;)


Hani sizlerle daha önce pantolonlu nişan kombinimi ve canım Edacığım'ın nişan kıyafetini paylaşmıştım.
İşte Eda'nın düğünü için aldığım süslü, peplum fuşya ayakkabımı da arkadaşımın düğünü münasebetiyle kullanmış bulunmaktayım. 


Resimleri pek yakında gelecek, 
Dediğim gibi haftaya hızlı başlayacaktık blog açısından ama 
İş yerinde, Bayram sonrası aklı başına gelen işsiz vatandaşlarla boğuşmaktan hiçbir şeye vakit kalmadı. :(
Sağlık olsun vessalam ;)


 

CUMANIZ HAYIRLI VE BEREKETLİ,
GEÇMİŞ RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK,
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN EFENDİM ;)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest