Sayfalar

24 Temmuz 2012 Salı

ZARA'DAN SEÇMELER...


Hayırlı Ramazanlar!!!
(Ramadan Kareem)
Ramazanınız nasıl geçiyor sevgili blogcanlar?
Bizimki çok güzel gidiyor Rabbim'e şükürler olsun.
Henüz evde pek iftar yapma fırsatımız olmadı ama olsun.
 Ramazan da iftar davetleriyle güzel zaten öyle değil mi?
;)

***
Bu aralar alışveriş merkezlerinde dolaşmak bana işkence gibi geliyor.
Bir türlü aradığımı bulamıyorum,
Kombin yapamıyorum; elimde taşıyıp onu altına onu üstüne koyamıyorum.
Yok bir türlü olmuyor,
Zaten yaz sezonunda t-shirt ve şortlarla dolu olan mağazalarda tesettüre uygun parçalar bulmak da ayrı bir zor.

Bugün Zara'nın websitesi'nde şöyle bir dolanayım dedim,
Sizin için seçtiklerim demek isterdim ama aslında kendim için seçtiklerim bunlar. :)
Alacak olsam neleri alırdım?
Buyrun bakalım!  



Bu çiçekli tuniğe ba-yıl-dım!
Aslında Zara'da görmüştüm ama yakası açık gelmiş: " Amannn içine bişey, üstüne bişey uğraşamam!" diyip bırakmıştım.


Yine aynı tarz bir tunik, kollar truvakar...

 
Beyaz bir gömlek her dolabın olmazsa olmazı. 
Her ne kadar ben artık pantolon + tunik ağırlıklı giyinsem de,
Böyle bir gömlek her durumda kurtarıcı.



Yine alacak olsam, gidip alacağım türden bir diğer gömlek de aşağıdaki gömlek.
İkisi arasında kararsız kaldım, sizce hangisi?


Aşağıdaki kot elbise çok değişik yerlerde, değişik şekillerde değerlendirilebilir türden bir kıyafet.
İsteyen için pardesü, isteyen için elbise olabilir.



Bence en güzel kemerle elbise olarak düğmeleri iliklenmiş bir şekilde kullanır, hem de tesettüre uygun tek parça halinde.
Bulursam kesinlikle deneyeceğim :)
 Tam 2 sezondur nude ayakkabı istiyorum burnu kapalı ama bir türlü bulmak ve almak nasip olmadı. 
Bulduklarımın da uzaya tırmanan basamakları vardı, düz yolda bile yürünecek cinsten değillerdi malesef :(
 Leopar ve kırmızının uyumuna hayranım, ortama bir ağırlık katmıyor mu sizce de? ;)
Bilekten bağlamalı bu zarif ayakkabı, tam ev ayakkabısı yapabileceğim türden.
(Tabi işten misafir gezmelerine fırsat bulursam!!!)



Bu krem ve beyaz ceketler de aslında oldukça modern, spor ve aynı zamanda cici olma özelliğini taşıyorlar bence. 
Lakin, neredeyse 2002 yılından kalma, hiç giyilmemiş İpekyol ceketlerim olduğu için, beğensem de artık ceketlere mesafeliyim. :)
Uzaktan sevişiyoruz kendileriylen :p
Altına etek giymek gereken bu ceketler, kışın soğuktan, yazın da sıcaktan, benim tarafımdan oldukça rahatsız edici bulunuyorlar malesef. :(


Zara'dan seçmelerimize son verirken, isteklerimle beğendiklerim arasında bir uçurum olduğunun farkına varıyor ve alışverişsiz bir günün daha sonuna geliyorum.

 ***

Bir sonraki postta görüşmek üzere!...
Sevgiler
 



6 yorum:

  1. canim, size de ayirli ramazanlar. bizim de bu hafta 3 gunumuz dolu simdiden.

    ilk elbiseye ben de bayildim. gomlekler arasinda kararsiz kaldim ikisininde kollari guzel ama az daha degisik oldugu icin 2. sini oneririm., leopar ayakkabida guzelmis, ben de hamileyken hiiicc alisveris yapasim yoktu ama 2dir kizkardesimle yine alacaklarimi aldim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :)
      İyi günlerde kullanman dileğiyle...

      Sil
  2. hepside birbirinden güzel.en baştaki çiçekli tunik güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim, hem fikiriz demek ki :) bloğuma hoşgeldin.
      sevgiler

      Sil
  3. kot elbise uzunluk açısından farklı geldi ama güzelmiş:) beklerim;


    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet değişik gerçekten :) hoşgeldin bloğuma.
      sevgiler

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest