Sayfalar

16 Temmuz 2012 Pazartesi

CİVCİV ÇIKACAK, KUŞ ÇIKACAK :P

Canlarımmmm,

Bugün yorumlarınızla mutlu bir ben var karşınızda.
Son postuma gelen yorumlarınızdan sonra cıvıl cıvıl, kıpır kıpırım sayenizde.
Haftanın ilk günü böyle hissetmeye hiç alışık değilim aslında.
Hele de bu sıcaklarda...

Bugün okuduğum kitaptan bir bölüm paylaşmak istiyorum.
Facebook'tan takip edenler bilirler, orda önce davrandım;
Bu postu hazırlamadan önce dayanamadım paylaştım.

 

Daha önce Mart 2012'de burada da bahsetmişim, kitabı nereden ne şekilde aldığımı ve nelerden bahsettiğini...
Fakat Küçük Mucizeler Dükkanı, KPSS derken bir türlü sıra gelmemişti.
Sonunda kafam boşken, rahatça okuyayım istedim.


Ben işte böyle altını çize çize, kazıya kazıya okuyorum kitapları.
Hatta bazen yanına gülücükler yapıp notlar bile alabiliyorum.
 Ben yorum yapmayacağım ama sizin yazıyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum ;)






Bozcaada pazarı'ndaki şu civciv ve ördeklere bakın, ne kadar da şekerler değil mi?
Bunlardan alalım diye anneme ve eşime yalvardım ama bahçede kedi ve köpekler yer, İstanbul'a götüremeyiz dediler :(
Elime almaya korktum gerçi,
Üstünden çocuk sevdi de ancak öyle sevebildim. :))

***

Sizin okumakta olduğunuz, tavsiye edeceğiniz kitaplar hangileri?

8 yorum:

  1. canım, bu kitabı bir hevesle ben de aldım üstelik burada bir arkadaşla okuyup üzerine konuşuyorduk ikimizde 3te birini okuduk derken malesef ben yarım bıraktım, rahatsızlığım sınavlarım derken bir ara bitiricem ins. yarım bırakmayıda sevmem. sen de postlara devam, moral buluyor keyifle okuyorum valla, ins. mutlu ol ve bize de yansıt cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumları ne yazık ki 1 yıl sonra yeni gördüm, kitap hala bitmedi işin kötüsü :)
      bakalım bu sene bitecek mi :)

      Sil
  2. kitabını merak ettim doğrusu güzele benziyor,listeme aldım. bu yazılan gibi çocuklarımıza karşı tutumlarda da dikkatli olmalıyız. onları hayata karşı güçlü kılabilmek için.Ben de okuduğum kitaplara ait yorumları yayınlıyorum blogumda bakabilirsin, beklerim.http://mehtapinrengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu yorumlara neden cevap yazmamışım şimdi görüyorum.
      1 yıl sonra tam da inanılır gibi değil.
      çok özür dilerim.
      sevgiler

      Sil
  3. ya ben bu civcivleri gormedim daha once, olabilir mi? çoookk şekerler harikaaaa, herşeyin küçüğü çok sevimli oluyor değil mi.
    valla iyi ki almadiniz berat ta tuttururdu, terasta kargalardan koru koruyabilirsen,. benim de elime alabildiğim tek hayvan :) diğerlerinden ödum kopar valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimler açılmamış olabilir, ondan görmemişsindir.
      baksana ben yorumları 1 yıl sonra görüyorum :) hem de aynı gün

      Sil
  4. ayyy, civcivler çoook cici:)))

    o kitabı okumaya kaç defa niyetlendim ama cıks. şimdilerde de kendine bakma sanatını okuyorum sanırım. uzun bir ara sonucunda kitabın adını bile hatırlayadım gerçi hehehe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelim kitap niye bitmedi bir türlü 3 kişi tarafından acaba ? :)
      önce bitiren söylesin :)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest