Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

SEYİR 15-16-17.GÜN (PROTEİN VE SEBZE GÜNÜ)


Tünaydın Canlar,

Biraz soğuk bir pazartesinden merhabalar,

Resimlerle Cuma gününden başlayarak 3 günlük protein+ sebze günümü (PS) özetleyeceğim.
Cuma akşamki yazımda da bahsettiğim üzere,
akşamında kapuska yaptım, 
hatta sebze günlerim boyunca içebileyim diye lahana, kırmızı biber, yeşil biberi kabak ve kerevizden sebze çorbası da yaptım ama pek içemedim :(




Eşim ufacık fanusumuza 4 adet balık almış. 
Ne zamandır istiyorduk :)
 Kapının girişinde duruyorlar. 
İsimlerini de koyduk:
Beko (turuncu olan) 
Memo (daha az turuncu olan)
Pırıltı( gri renkli olan)
Pörtlek göz (pörtlek gözlü olan :) )




Aşağıdaki resim Cumartesi gününün özeti...
Cumartesi herşeyden 3 kez yaptım, çünkü gelecek olanlar da Dukancıydı :)
Onlara da yaptım.
Resimdekiler: - cumartesi kahvaltım (yanmış tost :( )
-gojiberry reçeli,
-tuzlu atıştırmalıklar, (peynirli)
-dukan kek (bu sefer muffin şeklinde kaplarda yaptık enfes oldu)




Cumartesi akşamı, balık ve salata yedim, yanına cola zero.



Pazar günü ise sebze günümün sonuydu.
Yediklerime gelince: 
sabah: çay, 1/2 ekmek hakkım, mantar light kaşarlı, 
pastırma, peynir, gojiberry reçeli.
Tuzlu atıştırmalıklardan 2-3 adet.

akşam: 1 kutu light icetea, limonlu salata, 2 yemek kaşığı yoğurt, tavuk mantar, biber ve havuçlu sote (1 kaşık light soya soslu)
ara: 1 br.nescafe,
1 dukan muffin,

öğlen yemediğim ve 2 gün boyunca evden çıkmadığımdan canım sürekli birşeyler istiyordu,
 tatlı krizimi de yulaf kepeği hakkımı yediğimden tofulu,  mus yaptım yedim.
ENFESTİ.

Tarifi:
-200 gram tofu,
-2 yemek kaşığı light süt,
-2 yemek kaşığı splenda,
-4-5 damla vanilya ve limon aroması
Hepsini rondodan geçirip afiyetle yedim :)





H.sonu spor ve su yalan oldu. 
Cuma günü ama suyumu ve sporumu yaptım en azından.
Çok şükür eve internet bağlandı da artık ordan da devam edebileceğim hem yazıları güncellemeye,
hem de spor yapmaya ;)

Hepinize güzel bir hafta diliyorum.
Bol güneşli günler 

;)

2 yorum:

  1. bugün müzipliğim üstümde :D
    protein sebze günü deyince veeee balıkları görünce 'hiiiiii balıkları mı yedin' diyesim geldi :)))
    hihiihiihiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) hakikaten balık yedim ama Allah'tan onları değil :)))
      aslında o kadar büyükler ki, yemeklik diye espri yapıyoruz sürekli.
      balıkların hayatı benim elimde sanırım :p

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest