Sayfalar

8 Mart 2013 Cuma

SEYİR 8.GÜN (SAF PROTEİN GÜNÜ)


 Selam Millet,

Cuma bitmeden bugünü de paylaşayım istedim.

Dün yediklerimden sonra sanırım bugün güne +300 ile başladım ve moralim oldukça bozuldu açıkçası,
Neyi kesmem gerektiğini bilemiyorum tam olarak ama salça, fazlaca peynir ve salata sosunu suçlu buluyorum :)))
Kendilerinden bir kaç gün uzak dursam iyi.

 
Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi;
Evde internetimiz yok...
Bu nedenle düşündüm taşındım, en akıllıca yol, işten çıkmadan bugün yediklerimi de şöyle bir özetleyeyim dedim.
Akşama yapılacaklar listesi ile birlikte bugünkü menümse şöyle:

SEYİR 8.GÜN (SAF PROTEİN GÜNÜ) / 08.03.2013/ CUMA

Sabah:         - 1 br. şekersiz çay,
                    - 2 cherry domates,
                    - 1 tatlı kaşığı lor peyniri,
                   - 2 dilim pastırma (çemensiz) (İnşalllah izinlidir, sınırı aşmıyorumdur, izinli listesinde var ama lightı mı kendisi mi anlayamadım açıkçası. Zaten lightını bulamadım)
                     -2 haşlanmış yumurta, (sarılarıyla birlikte yiyorum ben, kıyamıyorum atmaya)
                     
Ara:             -1 br.nescafe (sütsüz, splendalı- bir daha asla sütsüz içmeyeceğim mideme dokunduğunu anlamış oldum böylece)
                   
Öğlen:          -1 kutu light yoğurt,
                     -1 parça piliç fleto ızgara,
                     -1 tatlı kaşığı dolusu lor, 
             -1 kutu icetea şeftali light, (içmesem iyiydi ama dayanamadım, aslında evden getirmemiş olsaydım içmezdim :( )

Ara:             - 1 br. yeşil çay,

Akşam:        -Terbiyeli sulu köfte yapmayı planlıyorum, dün karnıbahar için aldığım kıymadan. İçine 1-2 arpacık soğan ekleyebilirim tarifin aksine.
                     - Yulaf kepeği hakkımı kek olarak tüketeceğim her zaman olduğu gibi, akşama tarçınlı bir kek yapmayı planlıyorum bakalım inş. Yulaf kepeği hakkımın bir kısmı da sulu köfteden gideceği için hepsini yememem gerekiyor. :)
                     -1 bitki çayı da kekimi yerken içerim büyük ihtimalle veya 1 kutu süt içebilirim.

2 gündür sporu ihmal ediyordum, bugün inşallah yapabilirim. İnşallah


Bu akşam hafta sonu kahvaltıma hazırlık olarak GOJİ BERRY REÇELİ yapmayı düşünüyorum kısmetse. 
Belki haftalık ekmeğimi de yenilerim mutfağa girmişken ama ekmek büyük ihtimalle sonraya kalır.
Goji berry atak evresinde 1 yemek kaşığı, seyirde 2 yemek kaşığı kadar izinli.
O nedenle ayarınıza dikkat edin. ;)
(Bunu size değil kendime söylüyorum galiba :) hişşşt çaktırmayın)

Hafta sonu eşim tereyağlı ballı ekmeklerini hüpletirken ben de ekmeğime reçel sürmenin keyfini yaşamak istiyorum. 
Hem protein gününde, hem sebze gününde tüketebileceğim için de ayrıca sevinçli bir durum bu benim için :)

Güzel bir haftasonu geçirmenizi diliyorum.
Hoşça bakın zatınıza! ;)
 


 








2 yorum:

  1. Canim merhaba,
    -+300 oynayabilir zaten sebze gununde vucut su tuyuyor , bence azmet yola devam;) yalniz degilsin unutma:)
    pastirma var cemensiz dogru yemissin.
    Sana da iyu h.sonlari.

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest