Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

ATAK DÖNEMİ 4. VE SON GÜNÜM YEHUUU!

Hayırlı Cumalar efendim,
Evet protein günlerim bitti, buna sevindim açıkçası çünkü sıkılmıştım.
 Aslında 4 gün oldukça az ve 1 yediğimi neredeyse 2. kez yememiş olsam da atak adı üstünde. :)

Bu da son protein günümün özeti:
ATAK 4.GÜN/ 28.02.2013/ PERŞEMBE

SABAH: - 1 adet haşlanmış yumurta,
                - 1 tutam roka+ maydanoz,
                - 1 yemek kaşığı dolusu lor peyniri,
                - günlük hakkım olan 1.5 yulaf kepeğinden ekmeğimin yarısı
                - 1 br.çay (splendalı)
             
Sabah kahvaltısını etmeden, kendimi güçsüz ve vitaminsiz hissettiğim için hemen Ester C ve Folik Asit takviyesi aldım. 
Aynı zamanda Atak dönemi bende uykusuzluk ve baş ağrısı yaptı. 
Artık ataktan mıdır, yoksa nemli saçlarımdan, 2 gün üst üste nemli nemli dışarı çıkmamdan mı bilemiyorum, ama sonuçta hepsi birbirini tetiklemiştir. 
Suçu pat diye Atak evresine attım ama galiba suç bende :)

ARA: -1 br. ayvalı ıhlamur,
           -1 br. çay (splendalı),

ÖĞLEN: - 1 br. light ayran,
                -2/3 piliç çevirme (dışarıdan söyledim, derisini yemedim tabi ki, zaten hiçbir zaman yemem ıykkk )
          - 1 adet biber turşusu (sanırım en büyük kaçamağım bu oldu 4 günlük atak döneminde, salatalık turşusu izinliler arasında ama biber turşusu da ne fark eder ki dedim attım ağzıma :) pişman değilim, kilo vermemi engellemiş gerçi ama sağlık olsun :) )

ARA:  -1 kutu light süt,
            -1 br. yeşil çay,
            -öğlenden kalan tavuk parçalarından 1/3, 
            -1-2 tutam maydanoz,
            -2 tutam da roka,
        - yulaf kepeği hakkımın yarısını yiyecektim ama içine çikolata aroması koyup tatlı olarak yiyeyim dedim; berbat, acı, ilaç gibi bir tadı oldu, çöpe atmak zorunda kaldım.



AKŞAM: -1 br. kola light bu sefer (çok şekerli geldi) 1 kutu kolayı ablamla bölüştük :)
                - 7-8 adet dana kuşbaşı haşlanmış,baharatlanmış,
                - 1 kutu light yoğurt,
                
Dün akşam ablamdaydım ve Dukan mamalarımızı stoklayalım dedik: 1 adet kek, 5 cuplık light kremşanti, 1 adet de ekmek yaptık ve bölüştük :)
ARA:
                - 1 cup light kremşanti (hepsi izinli gıdalardan, tarifi yakında blogta ;) )
                - Yarınki kahvaltımı hazırlarken de gece ağzıma 1 dilim salam atmış bulunmaktayım :)

Toplamda 12 br.su, 35 dk. spor

Bugün size bahsetmiş olduğum ekmeğin tarifini vereceğim.
Önce buyrun resmine:

Malzemeler:
  • 2 yumurta akı,
  • 1 çay kaşığı karbonat,
  • 1 su br. yoğurt,
  • 7-8 yemek kaşığı yulaf kepeği,
Yapılışı: 
2 yumurta akını kar beyaz oluncaya kadar (köpük köpük) mikserle çırpıyoruz, içine 1 çay kaşığı karbonatı ekleyip çırpma işlemine devam ediyoruz.
1 su br. yoğurdu mikserle çırpmaya devam ederken yavaş yavaş ekledikten sorna 8 yemek kaşığı yulaf kepeğini ekleyip tekrar çırpıyoruz. Hepsi karıştıktan sonra kek kalıbımızı yağlayıp, peçeteyle siliyoruz ki yapışmasın. (Biz biraz fazla silmişiz bu seferkinde ama olsun :) )
180 C - 200 C fırında 15-20 dk. üstü pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.
Kek ekmeğimiz hazır. Afiyet olsun.

NOT: Her evre için uygundur. (Atak, Seyir, Güçlendirme)
Tabi bir oturuşta hepsini bitirmiyoruz. :) Günlük yulaf kepeği hakkımıza göre sınırlandırıyoruz. Çok ince olduğu için 1.5 kaşıkta 4 dilim günlük hakkınız oluyor, bu benim kabaca hesabım. Siz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. cnm tebrikler, ben 1+1 yapiyorum ama 5+2 ye mi geçsem bilemedim, bolgesel diyorlar ama ben kolaylik icin 5+2 olsun diyorumda kilo fazlalılıgm bolgesel mi bilemeim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şu an 1+1 uyguluyorum, kitaba bir bakmak lazım. kesin birşey söyleyemem, dene istersen bir gör.

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest