Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

ATAK EVRESİ 3.GÜN

Merhabalar,
Bugün biraz kırgınım, halsizim. 
Sanırım hem diyet, hem spor, hem de ıslak saçlar beni bu hale getirdi. :(
Ama devam ediyorum, çünkü vücudum kocaman bir hamlıktan çıkmaya çalışıyor ve yediklerimin hiç biri zararlı değil ve aslında son 5 yıldır ilk kez (maşallah diyip dilimi ısırayım) midemde gaz, ekşime, asit, ağzıma geri gelme gibi reflü şikayetlerinin olmadığı bir dönem oldu benim için Dukan.
En kısa zamanda uygun bir yerde gıda intolerans testini yaptırmalıyım sanırım.
Bilenler varsa paylaşsın lütfen.
Böylece mideme ne dokunuyor ne dokunmuyor anlamış olurum diye düşünüyorum.

ATAK EVRESİ 3.GÜN/ 27.02.2013/ÇARŞAMBA

SABAH: -1 br. çay,
                - 1 dilim salam,
                - 1 yumurta,
                - 2 yemek kaşığı lor peyniri,
               -1.5 y.kaşığı yulaf kepekli ekmek hakkımın yarısını yedim. (Haftasonu bu ekmekten yapıp fotoğraflayıp tarifiyle birlikte paylaşacağım inş. Kaçırmayın derim ;) )

ARA:      -1 br. yeşil çay,
               
ÖĞLEN: - 1 br.light ayran (buz gibi oh mis)
            - 1.5 yulaf kepekli ekmeğimin diğer yarısını yedim ve böylece günlük hakkımı bitirmiş oldum. 
(Resimde gördüğünüz o iki parça, enfes hayat kurtarıcı, ileride tatlandırıcıyla tatlısını da yapacağım ama şu an benim için enfes bir ekmek. Deneyince bayılacağınıza eminim. Ablacığım sağolsun, o yapmasa ben daha çoook sürünür olurdum. :) )
               -3 parça tavuk gibi görünse de aslında 2 parça tavuk göğüs, ikiye bölünmüş. 
(Yine ablam elleriyle yapıp beslenme çantamı hazırladı :) Evdeki herkese tek tek mamalar yaptığı yetmezmiş gibi bir de ben eklendim. :( Ama eli lezzetli ne yapayım, onun suçu :) :p)

Resimde görünen yumurta, sabahtan kalan 1 diğer yumurtam ama tavuk yeterince tok tuttuğu için o yumurtayı yemedim, sakladım ertesi güne.



ARA: -1 br. light sütlü nescafe içine 2-3 damla vanilya aroması ekledim ve 1 tatlı kaşığı tatlandırıcı.
         -1 kutu light yoğurt, içine 3 damla çikolata aroması ve 1 adet splenda (enfes oldu, meyveli yoğurt ve tatlı krizlerine birebir.)
            -1 br.süt (aslında nescafenin için koymak için açtığım sütten kalanı bitireyim dedim.)

AKŞAM: - 1 levrek ızgara,
                  -1/2 coca cola zero,
                  - bir tutam roka,
                  -1 yudum mineralli su,

Toplamda 11 bardak su ve 40 dk. spor yaptım.

Üstüne biraz soğuk yedim, saçlarım da ıslak olduğu için sanırım hastalık beni yakaladı.
Diyet de muhakkak zayıf düşürüyordur ama kesinlikle 2 gün üst üste ıslak saçın üstüne dışarı çıkıp rüzgar yediğimden dolayı kötüyüm.
Burnunuz felaket hassaslaşıyor, farklı kokuları alıyorsunuz bu evrede, ya da bana öyle oldu bilemiyorum. 
Şu an bu satırları yazarken 4 günlük olan atak evremin son günündeyim. 
1.4 kilo vereceğim yazıyordu bu dönemde, Dukan'ın sitesindeki testi yaptıktan sonra çıkan tabloda. 
Belirtilen sonuca 4.günde ulaşmış bulunmaktayım.
 Bu kadar olur :))

Asıl kilo verimi ise Seyir Dönemi'nde gerçekleşecek ve 2 aylık bu dönem boyunca yine sizlerle burada diyetime devam edeceğim inşallah.
Bugünlük benden bu kadar.
Sevgilerimle...

                  

4 yorum:

  1. Canim suyunu sporunu sakin ihmal etme ..
    Hatirlarsan facebooktan paylasmistim bende 2ay oncesine kadar bende dukan diyeti yaptm cokta guzel sonuclar aldim fakat beni hastanelik etti spor yapmadigimdan su icmedigimden :/ Bu yuzden sen dikkatli ol ;) " ama senin hic ihtiyacin yokki " demicem sana zira bana dediklerinde cok gicik oluyordum :P
    not : sen herhalinle guzelsin bebeko :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir yoruma ne desem bilemedim, utandımmm :s O güzellik senin güzelliğin canım benim.
      Teşekkür ederim canım. Susuz olmuyor gerçekten. Spor ve su asıl bizim ihtiyacımız olan şey ama ne yazık ki en çok da bunları unutuyoruz. Spor yapıyor olsam kiloyu çok dert etmem ama evlendikten sonra ve iş hayatına başladıktan sonra hareket azaldı hayatımda. Bu nedenle diyet de şart oluyor. İnşallah sporu bırakmam.
      Bu arada bloğundaki o nazar boncuğu ne sahici, sanki iğlenemişsin ekrana gibi :))
      Çok ciciiiiiiiii....

      Sil
  2. ben de 2.kısım yani seyir dönemimdeyim toplamda 8 kilo verdim eğer düzenli yürüyebilseydim daha da fazla verebilirdim neyse çok da mutluyum kitaba uygun kalmaya dikkat et canım en önemlisi yiyecekleri ayrıştırmayı ve sağlıklı beslenmeyi öğrenmiş olduğum için mutluyum. daha vermem gereken epeyce kilom var
    hava kirliliği yüzünden dışarıda yürüyemiyorum yorgun olmadığım akşamlar evde bantta yürüyorum (bunu da sık yapamıyorum 2 sene evvel dizlerimde doku ezilmesi olmuştu ağrılar yeniden başlamasın diye)
    atak evresini atlattığın anda kendini çok rahat hissedeceksin sanki diyette değil gibi çabuk alışılıyor:)
    arkadaş günümüzde tok gidiyorum ve servis almıyorum hayır diyebilmek süper bir duygu:))
    sana da kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugün seyir dönemine geçtim bakalım hayırlısı, daha dün ataktan çıkıp bugün seyire geçtim ama kilo vermemişim :( neyse inşallah ilerleyen günlerde verilir.
      Teşekkür ediyorum yorumun için, hem motivasyon oluyor hem de başkaları başarmışsa inşallah bizim de başarabileceğimize örnek oluyor.
      Tebrik ediyorum 8 kilo çok büyük bir başarı. Toplamda kaç kilo vermeyi hedefliyordun? Bana 2 ayda 6 kilo diyor ama ben daha fazla vermek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? Sebze ve protein günlerini 1-1 yapmaktansa 2-2 yapsam daha etkili olur mu acaba?
      Geçmiş olsun dizlerin için ama üstüne gidip de daha çok yürüyüp durumunu düzeltenleri çok duydum, tabi aksi de mümkün dikkat etmek lazım.
      Hayır diyebilmek pek beceremediğim bir şey, inşallah onu da öğrenmiş olurum bu dönemde :)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest