Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

ATAK EVRESİ 2.GÜN

Tam ohhhh projeler, eğitimler bitti, artık kendime vakit ayırma zamanı dedim ama işler durur mu?
Durmadı tabi ki. :(
Müdür yazılarımı mı okuyor nedir? :s 
Bak şüphelendim şimdi! :s

Her neyse canlar,
Bugün aslında 3.günüm ama tüm menüyü verebilmek adına 1 gün geriden gelmiş olacak bu yazı.

ATAK 2.GÜN, 26.02.2013/SALI

SABAH:  - 2 haşlanmış yumurta
                 - 1 dilim pınar delight hindi etli salam
                 - 1 br. çay (splendalı)

ARA:        -1 br. bergamot aromalı yeşil çay
                  -1 br. light sütlü nescafe (splendalı)

ÖĞLEN:   - 1 kutu coca cola zero (içmemem lazım ama yemekler kuru geliyor o zaman :( )
                 - 1 kutu pınar light yoğurt
                 - 1 kutu light dardanel ton


ARA:        -1 adet light karper peynir

AKŞAM:  -1 çay br. kola zero
                  -1 parça piliç fleto, 2ye bölünmüş şekilde (ablam yapmış, enfes olmuş)
                  -1 tutam maydanoz,
                  -1 çay kaşığı salça (keşke hiç yemeseydim :( )
              -1.5 yemek kaşığı yulaf hakkımı da yine ablamın yaptığı enfes ekmek kekten kullanmış oldum. Bir dahakine fotoğrafını çekip tarifini de paylaşacağım inşallah. Resmen kek gibi olmuş hepsini yiyesim geldi :)

ARA:        - 1 br. çay(splendalı)
                 - 1 br. süt (içine vanilya ve çikolata aromasından 1'er damla kattım enfes oldu. Bunu bir de buzlu sütle deneyeceğim ilerki günlerde. Tam bir milkshake tadında...

Toplamda 11 br.su (2.5 litreye denk geliyor). Normalde bu kadar su içmem ama dün ayrıca 40 dk. boyunca yeğenimle evde spor yaptık ve su gibi olduğum için çok susadım açıkçası.


İlk gün çok fazla acıkmış ve hasta hissetmiştim kendimi.2. gün ise daha iyiydim. Hatta gayet iyiydim. Sporun vermiş olduğu yorgunluk, bir o kadar da mutluluk var.... Maşallah diyelim. Bu böyle 2 ay daha devam edecek inşallah. 
Evet artık projeme dönme zamanım geldi. :(

P.S. Tüm kullandığım ürünler light, yağ oranları % 2'lerde olmasına dikkat ediyorum ve asla şeker kullanmıyorum, onun yerine toz halinde splenda aldım. Eczanelerde ve migroslarda bulabilirsiniz. Günde 8 adeti geçmemesi gerekiyor, ona dikkat etmeli.

Hepinize kucak dolusu sevgiler. 
Spor gerçekten mutluluk hormonu salgılatıyor.
Yaşasınnnnnnnnnn!

                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest