Sayfalar

7 Mart 2012 Çarşamba

Nasıl Anlatsam, Nereden Başlasam!?... ;)



Aslında güzel şeyler var...

Ama önce fona bunu bi alalım... ;)

İşler yoğun bir yandan;
Benden alınan görevler (kurtulduğuma tam da sevinmişken) tekrar bana verildi, yenileriyle birlikte. :(

Bekleyen bir MİM'im var ama yazamıyorum bir türlü, içimden sürekli cümleler geçiyor ama hepsi araba sürerken gelmek zorunda mı ki :(( 
Elim kalem kağıt veya klavye tutamazken niye hepsi üşüşür ki? :(

***

Nerelerde olduğumu merak edenlere: :-)

Güneşi görünce hafta sonu, giydim babetleri, Florya sahilinde ablamlarla buluşacaktık ama çok yoğun olduğu için biz Yeşilköy'e doğru yola çıktık, fakat ne mümkün! 50 dakika boyunca park yeri bulamadık Yeşilköy'de. Sonunda tam sahil kenarında bir tane arabanın çıkmasını beklediğimizde artık güneş gitmiş, yerini bulutlara bırakmıştı... :) :(

Florya sahilde olan ablamlar, sahilden yürüyüp tam da park ettiğimiz Yeşilköy balıkçılarının oraya gelmişlerdi bile. :) 
Biz kahvaltıdan daha yeni kalktığımız için bişey yiyemedik ama ablamlar balık ekmek ve kokoreç yerken biz de yanlarına oturduk.
Gittikçe soğumaya başlayan havada daha fazla oturamadığımızdan oradan kalkıp

biraz da sahilde yürüyüş yapmak amacıyla Florya'da arabalarını park etmiş olan ablamlara eşlik ettik. 
Sonra onlar bizi Yeşilköy'de arabamızın bulunduğu yere bıraktılar. :)) (Biraz deli işi biliyorum ama güzel havalarda trafik gerçekten büyük bir sorun :)) 




Arada pamukşeker götürmeden olmaz tabi! ;)


Daha sonra da annemlere geçtik, (pamuk(!) gerçekten pamuk gibi :)) annemle (pamuksekerimmm) kardeşimi ve eşini Umre'ye yolcu ettik. 
Bol bol dua istekleriyle yolcu ettik bakalım. 
Allah kabul etsin şimdiden tüm ibadetlerini.


İlk ve şimdilik(!) son Umre'ye gidişim 1998 yılındaydı.
O zamanlar 13-14 yaşlarında falanım...
Pek farkında olamasam da oradaki amacımın, hala burnumda tüter kendine has kokusu, hala hissederim o bunaltıcı sıcağının yüzüme vuruşunu ve hatırlarım kana kana zemzem sularını içişimi...

Rabbim bizlere de en kısa zamanda nasip etsin inşallah.

 ***

Pazar günü ise, Anadolu Yakası'nda oturan ablamlara kahvaltıya geçtikten sonra, hep beraber Marina'ya gittik.
Eniştemlerin teknesine gidip havalandırdık, 


Güzel bir yemek ve üstüne de tatlımızı yedikten sonra iyice üşümeden eve geçtik.


Marina'ya aşık oldum desem az. Ben ballandıra ballandıra Çeşme'deki marina'yı anlatırken Pendik'teki Marina'nın da ondan kalır yanı yokmuş da ben bilmiyormuşum meğer.

***

Bir de çoooook uzun süredir 15 Aralık'tan beri hatta, ördüğüm 3 boyutlu şalım vardı, yukardaki eşarbımın rengi fuşya. 
Sonunda bitti. :))
Ben çok beğendim.
En kısa zamanda resmini çekip yapılışıyla yayınlayacağım. 
Umarım siz de beğenirsiniz.

**************************

Resim 1-2-3 Kombin:
Manto: İpekyol,
Babet: Twigy,
Çanta-clutch: Forever New 
Şal: Semt pazarı ;)
Gözlük: Dior

Resim 4-5 Kombin:
Manto: İpekyol,
Eşarp: H&M (gördüğüm anda bayıldım, 3 rengini de aldım, uzun süredir eşarp bağlamadığım halde beni almaya itti ;))
Gözlük: Dior
Ayakkabı: Zara
Çanta: Pierre Cardin


Aaaaa neyi nereden aldığımı yazınca kombin yapmış oluyormuşum :))) 
Ben uyumuna pek bakmadan giyindim ama...
Bu arada hepsinde bulunan kotum benimle yıllanacak, :) nerden aldığımı hatırlamıyorum bile...

****

Hepinize kucak kucak dua gönderiyorum, güzel kapılar açılsın inşallah herkese... ;)

SEVGİLER







6 yorum:

  1. Ne guzel bir post olmus :)) kardesinide ekleyiverdim hemen takip ettiklerim listesine ;) rabbim bizlerede gormeyi nasip etsin insallah oralari :)) sende guzel gezmisin hani ;) rabbim yuzunuzden gulumsemeyi eksik etmesin hep mutlu olun insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını görmek beni çok mutlu ediyor.
      Gece eşime de okuttum hatta. :)
      Teşekkür ediyorum.
      İnşallah görürsünüz oraları, kokusunu içinize çekersiniz...
      AMİN AMİN AMİN

      Sil
  2. çok keyif aldım postundan canım sanki senle beraber bende gezdimmmm:) pamuk şeker istiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mutlu oldum ki postu okurken keyif aldığını söylediğin için. Yazarken çok karışık diye düşünmüştüm ama benimle birlikte seni de gezdirebildiysem ne mutlu bana :)
      Pamuk şeker için dışarı atmak gerekiyor kendini... Sokaklar sokaklar ;) Bahar da geldi hem...

      Sil
  3. sevgiliyle gezmelerdeyizz pamuk şeker seni:D hep böyle mutlu olun gezin tozun valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviimmmm,
      nasıl oldun? geçmişler olsun? daha iyisindir inşallah.
      sağlıkla inşallah sevdiklerimizle olalım da, gezmek bahane ;)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest