Sayfalar

16 Mart 2012 Cuma

Happy Friday!

Yaşasın bugün Cuma!

Size cıvıl cıvıl bir yazı yazacaktım,

Ama müdür geldi gene ofisi birbirine kattı, yere düşen bir kağıt parçası için.
İllallah dedirtiyor bazen.

Çalışan kadın olmak çok zor, hele de evliyseniz...
Çocuklu daha da zordur eminim.

Neyse bir kaç gündür baş ve bel ağrım var. 
 Dün, 2009'dan sonra, ilk kez yoga yaptım.
Stresten arındırıcı yoga cd'si almıştım aylar aylar önce...
Sonunda açtım ve yaptım ama pek hareketsiz, ölü bir cd imiş :(
Yine de aylar yıllardır hareket etmediğim için tüm vücudum ağrıyor. 
Bel ağrısı da harbiden kötüymüş.
Akşam erkenden yattım bu sebepten.

------------

Cuma geldi hoşgeldi, sefalar getirdi, 

İğne oyasına başlama kararım, aldığım diğer kararlar gibi 1.gününden sonra iptal oldu :))
Bu kararımdan daha önce bahsetmemiştim ama akşamları boş oturamadığımı söylemiştim ya hani, işte düşündüm taşındım, iş yerindeki görevli abla boşluklarda iğne oyası yapıyordu bana da öğret dedim. :))
Gösterdi, bir tülbent getir devam edelim dedi.
Aradım taradım evi, oyasız tülbentim yokmuş malesef :))
Bunun için sabah sabah bütün bir hurcu boşalttım.
Neyse zaten çok da hevesli değildim. :)

Bana daha güncel bir uğraş lazım.
Hayat bu kadar hızlı geçerken, ben daha bu pazartesi h.sonunun yetmeyişinden yakınırken ve yine haftasonuna toslarken yapacak bişey arıyorum.
Bu ara istediğim güzeeel bir uyku aslında,
Sonra spor ve havuz, masaj v.s...

Bi an geliyor, şu kombin, moda, kıyafet, alışveriş konusuna kafayı takıyorum ama sonra her şey gibi o da PUUUUF oluyor.
Bezgin Bekir ne zaman oldum ben ya?
KPSS de yaklaşırken, ben 1 soru çözmeden, zerre çalışmadan girmeyi planlıyorum.
Olacak iş mi ki?

Cıvıl cıvıl yazım kayıplara karıştı, :(
Bana yaz tatili lazım,
Evde durmaktan sıkılacağım 3 aylık bir tatil istiyorum... :((



Yoga CD'si:
Stressiz yaşam için yoga
4.99 TL, D& R, Neslihan İskit 
Ben çok beğenmedim, başlangıç cd'si gibiydi.
Bana daha hareketli bir şey lazım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar. 
****

Herkese Hayırlı Cumalar.
İstediğiniz gibi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

2 yorum:

  1. Sanirim sende bir ilkbahar yorgunlugu var...
    Birde birseyler yapmak isteyip ne olduguna tam karar verememen... Yeni bir hobi edinsen?
    O zaman bunlari düsünmeye vakit kalmaz :)
    Cocuk olunca insan onlara ancak cocugu uyuyunca vakit ayirabiliyor...
    Yoga'yi pek sevmiyorum, cok uyusuk bana göre degil. Dua etmek yogadan daha etkili bence ;)
    Birde hareketli birseyler ariyorsan ac müzigi biraz dans et :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,
      Hatırlar mısın ilk yorumlarından birinde de sonbahar yorgunluğu teşhisi koymuştun bana... :)))))
      Hobi edinmek istiyorum zaten de bir türlü bulamadım ne yapsam, hele de çalışınca istediğim kurslar da olmuyor. Benim karar veremememden ziyade, çalıştığım için akşam ancak eve gidip yemek yap et v.s geçiyor vakit yoksa hem spora hem de bir kursa gitmek istiyorum. Çocuk olunca vakit kalmayacak o nedenle biraz da telaşım, şimdiden birşeyler yapayım bir daha vakit olmaz. ;)
      Yoga aslında pilates gibi hareketli, kan ter içinde kaldığımı ve boyumun uzadığını söyleyebilirim yoga sayesinde. Dediğim gibi, bu cd başlangıç ve dinlendirici bir yogaymış. Dua ile kıyaslanamaz tabi ki.
      Hareketli bir müzikte dans etmek için, bu haftadan itibaren havaların da etkisiyle sanırım, tam zamanı...
      Bahar geldi hoşgeldi ;)
      Sevgiyle...

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest