Sayfalar

5 Aralık 2011 Pazartesi

GiDeSiM GeLdİ...

Bana ara sıra gelirler böyle!...
Belki Yay burcu olmamdan,
Belki annemle babam sağolsun gezmeyi, gezdirmeyi, yedirmeyi çok sevdiklerinden,
Belki de değişiklik isteğimin çanları çalıyordur, kim bilir?!



Eskiden vize sorunum yoktu tabi. Hey gidi hey! 
Şimdi nereye gidecek olsam vize derdi çıktı başıma. (Bir bu eksikti :p)
Dahası balayı için yeni çıkartmış olduğum pasaportum da evlendikten sonra soyadım değiştiği için artık geçersiz durumda :(
Burdan yakıcam yakıcam da "Ya Nasip" diyip geçiyorum.
Bu da kendimi bir nevi kapana kısılmış fare ve kafesine sığamayan kuş gibi hissetmeme neden oluyor.



Hayat felsefemi gayet az ve öz bir dille anlatan, bir nevi mottom diyebileceğim Shakira'nın şarkısında geçen bir söz var:
"Walking gets too boring when you learn how to fly!" (Nasıl uçacağınızı öğrendiyseniz, yürümek artık çok sıkıcı gelir).
Nasıl da güzel açıklamış değil mi?
Galiba asıl sebep de bu; uçmanın zevkine varınca, yürümek artık fasa fiso! :)
Uçamayınca da kafese kapatılmış gibi hissetmek kaçınılmaz hal böyle olunca. :(
E tabi yürüyebilmek de büyük bir nimet. Böyle gitmelerimin geldiği zamanlarda kapanış cümlemdir bu benim. Uçamıyorum bari yürüyebildiğime şükredeyim hesabı...

Her neyse dediğim gibi gitmelerim geldi bugünlerde benim.
Hayat telaşı bitince, kendime bir uğraş çıkarıyorum sanırım :s
Canım kardeşimin düğününü de atlatınca, yapacak başka bir iş, gidecek başka yerler arar oldum.
Hayata dair planları bile gezmelere göre düzenliyorum niyeyse!?
Aklımda bir yer var ama Ya Nasip! ;)



Evet ben zengin olmaya gidiyorum! ;)
Gelen var mı?


Bu şarkı da benim gibi gitmeleri gelenlere gelsin ;) :p
Bazen ben de terk edip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var ondan vazgeçemiyorum.
Söyle; taşı toprağı altın olmuş kaç yazar?
Delik testi umutlarım, akar altından azar azar.

Söyle, neye yarar yaşamak altın bir kafeste
Bir yanım seni beklerken,
diğeri bekler ölümü ağır ağır?
Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun...



Dip Not: Bu arada başka bir yazının konusu bir sohbet grubu başlattık Allah'ın izniyle, eşimin kuzenleriyle...
Ve Ağva gezimizden notlarla döneceğim pek yakında !...

1 yorum:

  1. reçelim taaaaaaaaaaaaa 2011'de yorumunu cevapsız bırakmışım şimdi görüyorum. teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest