Sayfalar

7 Aralık 2011 Çarşamba

AŞK-I MEMNU


Aşk-ı Memnu'nun üstünden aylar geçti belki ama hala her izlediğimde tüylerimi diken diken eden, sanki ben yaşıyormuşum gibi göğsümü sıkan ve boğazıma oturan bir his oluşuyor. Öyle gerçekçi, öyle etkileyici ki!.. Her biri dalında en güzel rolleri oynamış: Firdevs Hanım, Bihter, Behlül, Matmazel ve en sevmediğim Nihal bile... 

Şimdi hepsi başka dizilerde başrollerde oynuyorlar ve farklı karakterlere büründüler. Hayır hayır, gerçekten büründüler: KOSKOCA Bihter, süklüm püklüm, paspal, mavi boncuktan uyduruk kolyeli Fatmagül oldu. Behlül.... Aşağıda paylaştığım sadece tek bir videosu bile nasıl farklı bir havaya, karaktere büründüğünün göstergesi. Bu konuda daha çooook konuşurdum ama yasaklıyım malum ;) :p ıhm ıhmm!!


Film eleştirmeni değilim elbet ama yüreğime dokunan böyle 2 sahne, böyle güzel görüntü, ses, kostüm, makyaj, oyunculuk görmedim. Eğer ki Türk dizilerine Oscar verilseydi, oyum kesinlikle Aşk-ı Memnu'dan yana olurdu. 


Bu görüntü kalitesinin dizilere geçmesi elbette ki Asmalı Konak'la gerçekleşti. Aynı dönemlerde olmamasına ve hatta daha da eski olmasına rağmen Aşk-ı Memnu ile senaryo, oyunculuk, görüntü ve seste Oscar için yarışabilecek bir tek Asmalı Konak var. Tabi benim oyum yine de Aşk-ı Memnu'ya olurdu ;)




Ne de içten "Ölüyorum anlasana, anne ben ölüyorum yardım et." diyor.
Sanki acıyı ben çekiyorum da ben yardım istiyormuşum gibi kıvranıyorum izlerken.
Hele şu sahnedeki monolog (Behlül'ün sesi çıkmadığı için :) ) yakıyor beni: "Beni beni Bihterin'i!... derken Bihter hissediyorum aynı acıyı.

Kapanışı Bihter yapacak ;)


3 yorum:

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest