Sayfalar

6 Aralık 2011 Salı

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN!!!

Tüm Blog Yazarları Toplanıyormuş!


***

           Blog aleminde daha çok yeni olduğum için pek takipçim yok şimdilik ama sırtımı öyle bir yere dayadım ki, (merak edenler buraya bir TIK lütfen) sanki babam milletvekili :p

                                                                          ***

          İnsanlar blog yazılarını yıllarına göre ayarlarken ben "Ne kadar da geç kalmışım blog dünyasında" diye hayıflanıyorum. Daha önceleri blogla tanışmamış olduğum için hayıflanmam da hayatımda olan onca güzel şeyin kaydını tutamamış, burada o güzel anıları canlandıracak izler bırakamamış, bunları paylaşamamış olmamdan kaynaklanıyor.

          Gerçi geçen yıla kadar blog aleminin bu kadar yaygın olduğunu ve bir blog sayfasına ihtiyacım olduğunu dahi düşünmüş değildim. Dünyayı gezmekle, sözlüklerde yazmakla ve daha ziyade eğitimimle meşgul olduğumu ve blog dünyasınının farkına bile varmadığımı söylemek isterim. Yıl 2010 sonuydu sanırım, 2011 için hedeflerimi yazıyordum ve blog sahibi olma fikrimi hedeflerim arasına koydum. Ben yapacaklarını ve yapmak istediklerini düşündüğü anda paylaşan biri olarak bunu ilk facebook'tan duyurmuştum. Tabi o zamanlar ortada fol ve yumurta yoktu!... :)

           Neyse, öyle veya böyle, bugün buradayım ve bundan da oldukça mutluyum. Burada, blog alemine yeni katılan bir blogger olarak yalnız olmadığımı bilmek de ayrıca memnuniyet verici. Bu tıpkı bir yerlerde birilerinin elele verdiğini ve bir el de sana uzattığını bilmek gibi... Bir zincirin halkasını oluşturmak gibi ve hatta hatta bir baltaya sap olmak gibi :p

           Böyle güzel ve faydalı bir birleşmeden haberi olmayanları haberdar etmek ve birliktelik hissinin güzelliğinden, aidiyet duygusunun verdiği huzurdan bahsetmek için açtım bu konuyu bugün.



           Siz de bu halkanın zinciri olmak, elele kenetlenmek istiyorsanız buraya TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest