Sayfalar

2 Ocak 2012 Pazartesi

~~~ HOŞGELDİN 2012! ~~~

2012'nin ilk yazısını pek bir isteksiz yazıyorum malesef dostlar.
Başladığım bir işi bitiremeyince, yarım yamalak olunca hiç yapmamışım gibi hissediyorum.
Daha önce burda da bahsettiğim üzere atkı ve şapka örüyordum ama kurdele ile süslemesi kalmıştı atkının, hala da öylece duruyor...
Yaptığım şapkayı ipim bittiği için bitiremedim, çiçek ve kurdele kısımları kaldı.
Biran evvel bitirip sizlerle bitmiş halini paylaşmak istiyorum. 
Ama malesef şimdilik bitmemiş haliyle küçük görümceme ördüğüm şapka işte böyle...



Böyle çok büyükmüş gibi görünüyor ama aslında o kadar da büyük değil. 
Yani umarım değildir :)

 
Biraz ecüş becüş çıkmış ama o kadar da kötü değil ya :(
Tığ ile yapması hem zevkli hem kolay. 
Tığın numarasına eve gidince bakar arzu eden varsa söyleyebilirim. ;)

 
Bu da bir başka renkte berenin bitmiş hali, çiçekler biraz sıkı olmuş.

********

Yeni yıla ilk kez eşimle evimizde girdik ve tam 22 kişi ile birlikte girdik. 
Masam sadece 8 kişilik dolayısıyla bir kaç posta şeklinde yemeğe oturuldu.



Nasıl olmuş sofram?
Yemekleri ben yapmadım doğrusu, o yüzden böyle sofrayı süslemeye vaktim oldu.
Gelenler ablamlardı...
Her gelen 1 çeşit birşey getirdi ve böylece 7 çeşit şey olması gerekirken anneciğim gene duramamış döktürmüş sağolsun, elleri dert görmesin inşallah.
Hülya ablamdan piyaz, Derya ablamdan kabak tatlılı pasta ve baklava, Menekşe ablam portakal yatağında kereviz salatası, (evde unutulmuş olsa da ellerine sağlık, yemiş kadar olduk! :) ) Hale ablamdan ıspanaklı ve patatesli kol böreği, Zerrin ablamdan ana yemek olarak fırında et ve patatesli bir yemek, (ama yemeğe sıra bile gelmedi :) tadına bakamadım daha doğrusu) ve kabak tatlısı (evet 2 tane oldu) Benden zeytinyağlı sarımsaklı brokoli, (bu aralar eşimle favorimiz) yeni evli kardeşim katılamadı ne yazık ki, daha 1 ayı yeni doldu taze gelin ;) ne yapsın...
Annemden: sulu köfte, yaprak sarma, fırında makarna, erişteli yeşil mercimek çorbası.... (Dedim ya durmamış döktürmüş, sanıyor ki aç kalacağız, canım annem. :) )
Üstüne kuruyemişler, cipsler, meyveler, çikolatalar, kahveler, sahlepler, çaylar mı dersiniz...
Ne ararsanız vardı... 
Elhamdülillah, Rabbim sonsuz nimetler vermiş.

***
Bu arada gördüğünüz sofra çiçeklerini neredeyse 10 gün önce Migros'tan almıştım, buket halindeydi açtım iki ayrı kola şişesine yerleştirdim. 
Bunu daha önce baharmasalı'nda görmüştüm. 
Coca cola şişeleri de evde duruyordu, ben de bu şekilde değerlendirmek istedim.
Çerçeveyi de eşimle iki saat uğraştıktan sonra sanırım yamuk asmışız :)))
Bu resmi çekmesem bu kadar net yamukluğunu göremezdim doğrusu.

O gece sabah 4.30a kadar oyunlar oynadık ailece.
En zevklisi tabi ki tabuydu, hele çocuklar da uyuyunca değmeyin keyfimize.
İşte böyle girmiş olduk 2012'ye... 
İnşallah çok daha güzel geçer her günümüz.
Herkes evime hoşgeldi, sefalar getirdi.
Sizleri de soframa buyur etmiş oldum böylece ;)
Herkesin emeğine, ellerine sağlık, kesesine bereket inşallah.
Sevgiyle kalın...

***

Tüm güzellikler sizinle olsun.








6 yorum:

  1. ohh ohh,sen sayarken ben yoruldum:))bu arada saydiklarinin hepsi öz ablanmi?kac kardessiniz merak ettim:)kalabalik aileleri hep sevmisimdir,biz yanlizca iki kardes oldugumuzdan...
    ayrica ewet tatlim simetri takintili biri olarak söylemeden gecmiimm,o cerceve yamuk:))ama masan süper görünüyor dogrusu:)

    YanıtlaSil
  2. Zelişçim,
    evet hepsi öz ablam :) , tam 7 kız kardeşiz.
    bence de çok güzel kalabalık aile, en güzeli de hepimiz kızız, yani bir sürü arkadaş ;)
    Allah'tan çok takıntılı değilim de eşimin başının etini yemeyeceğim, "bak bak ben söylemiştim millet de yamuk diyor." diye kanıtlamaya çalışmayacağım, çok istesem bile :))))
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Canim ne sanslisin sen yaa, bende tek kizim o nedenle kiskandim yani :) Biri olmasa digerine ulasirsin ihtiyacin olsa, bir ablam olsa dertlessem derim bazen...
    Bu arada kolay gelsin örgüye baslamissin, iyide gözüküyor ;) El emegi olan hersey güzel ve degerli olur..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Acilen örgü örmeyi öğrenmem lazımmm:)
    elinize sağlık şapka süper, görümcenize örmeniz ayrı bi süper, maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. KelebekGibicim hoşgeldin ;),
    Evet Elh. dertleşecek de eğlenecek de kapı çok bizde. Keşke biz de kalabalık aileler olabilsek ama gerçekten zor iş anneye kalıyor.
    Örgü benim için bir zevk, gerçi gözlerimi bozmama da vesile ama olsun. Her kış tutar bir örgü sevdası. O sıcacık yumaklarla oynarken ben ısınırım :))
    Teşekkür ederim beğenmene sevindim canım.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Sümcüm,
    Hoşgeldin bloğuma. Bence de öğren, bir ara iş yerine bile getirmek istiyordum o derece sarıyor. Hatta çekirdek yemek gibi; bi başladın mı bi daha bırakamıyorsun. :)
    Görümcem daha çok ufak :) ama olsun sevineceğine eminim.
    Teşekkür ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest