Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

Geçen Hafta Ne Yaptım?

Ben Geldimmmm Sevgili Bloğummmm,
Dünden niyetlendim bugüne yazı yazıcam.
Eşim arada kızıyor:  "Ben sana her gün yaz demedim mi?" diyor :)
Artık başından savmak için mi :p, yoksa gerçekten beğendiği için mi bilmiyorum, :) ama ara ara açıp okuduğunu biliyorum. ;)
Sağolsun canım eşim dün bakmış uzun bi süredir yazmadığımı görmüş gene uyardı beni. :) 

***

Bu süre zarfında nerelerdeydim, neler yaptım?..
Merak edeniniz var mı bilmiyorum ama güzel olan da bunun çok da mühim olmaması.
Ama elbette ki merak etmiş olanınız varsa bu da beni oldukça mutlu eder. ;)

Gelelim resimli kısa özetine geçtiğimiz haftanın...
Aslında bu özetleri çok seviyorum, sanki favori başlığım şimdilik bu gibi.

...

Geçen hafta sonu yağan güzelim kar ve balkonumuzdan gözüken uçsuz bucaksız kar manzarası...
Resim fazla gri olunca, içine de ben renk katayım dedim ;)

Daha önce yine bu havalarda yazdığım grili yazımı okumak isterseniz TIK


Bu da yine aynı günün akşamında misafirlerimiz gelecekken elektriksiz kaldığımız o güzelim Cumartesi'nden...
İyi ki bu çam ağacı şeklindeki mumluğu almışım da biraz olsun aydınlanabildik.
Nasıl siz de sevdiniz mi?


Yine bu da eşimin ellerinden, mor erikli, kivili yaban mersini suyu... 
Immm! Ellerine sağlık canım benim, çok severek içtim.

Geçen hafta rahatsız olduğum için işe gidemedim iki günlüğüne...
Aman Allah'ım çektiğimi bir ben bilirim, rahatsızlık mesele değil de, rapor için o kadar uğraştım ki, bir daha işe gitmemezlik yapmayacağım sanırım bu yüzden :)

Sonrasında da 3 günlük eğitimim vardı, iş yerinden uzaktaydım, e tabi bilgisayarımdan da...
Eğitim sonunda sertifikamı da almış bulunmaktayım, çok mutluyum.
Sertifika koleksiyoncusuna döndüm ehehe :))
Ne olacaklarsa!? :p

....

Geçen gün oyuncakçıda yengesinin bitanesine hediye seçerken, kendime de canvas tablo aldım, hazır üstü çizilmiş. 
Ne zamandır yapmak istediğim bir şeydi yağlı boya yapmak. 
Eşimin de sanata eli oldukça yatkındır, ben aldıktan sonra: "Ver ben boyayayım." diyeceğini bildiğimden :) iki tane aldım, oldukça da uygun fiyatı 15 TL gibi bir fiyatı vardı. 

Neyse işte bunlar da aldığımız tablolar...


Biz dayanamadık dün boyadık tabi, hatta eşim benden önce davrandı: "Aldın, yapmıyorsun!" diyerek :)
Aslında laleli olanı kendime almıştım kolay olsun diye, diğerini de eşim beğenmişti ama kolayı alıp hemen bitirdi :)

Benim tablom çok detay olduğu için ancak bu kadar ilerleyebildim ne yazık ki :(
Bakalım sonunda nasıl bir şey olacak?! 
Bence çok hoş bir hediye olabilir bu, hatta 50. izleyicime bu tablolardan hediye edebilirim. 
Çekilişsiz kurasız ;)
(Tabi ki boyanmamış, el değmemiş olarak)


 Bu da tablonun içinden çıkan fırçalar, akrilik boyalar ve palet seti...

Ben oldukça eğlendim yaparken, siz de çocuklarınızla birlikte eğlenmek, hatta stresinizden arınmak isterseniz, Toyz r us'taki bu tablolardan alıp boyama yapabilirsiniz.
Olan bardağıma oldu :) 
Sağlık olsun ;)
Bi güzel eğlenmiş olduk eşimle...
Kesinlikle tavsiye ediyorum.

***

Hepinizi çok özlemişim sevgili blogdaşlar.
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

Öğle yemeği arası yuppiiiiii! :)


*****










11 yorum:

  1. Canvas tablo fikrine bayıldım, hemen ben de eşime ve kendim için iki canvaz tablo alacağım, çoook güzeller:) mumluk ve istanbul'un kar altındaki görüntüleri de ayrı bir güzel:) Ellerine sağlık... Eşinin dediği gibi, yaz yaz yaz... Daha çok yaz-malısın:) çünkü ben de yazılarını merakla bekliyor ve heyecanla okuyorum:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller gerçekten el emeği olan herşey güzel ama tabloları çok severim :)

    YanıtlaSil
  3. Bebekocum yazını merakla bekliyordum açıkçası, yine severek okudum. iyi ki söyledin toys r us tan aldığını ben de almalıyım umarım. bu gibi güzel şeyleri paylaştığın içinde ayrıca teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Adsız,

    İçten yorumun için çok teşekkür ediyorum. Merakla bekleniyor olmasına da çok sevindim :)
    Daha çok yazacağım inşallah.

    50.izleyicim Masumkedi,

    Hoşgeldin sefalar getirdin bloğuma, 50. izleyicim oldun. Hediyeni bu hafta kargolayacağım, çiçekli olanı kolay olsun diye istediğini düşünerek, onu yollayacağım inş. Tebrikler :)

    Canım Ablam,

    Merakla beklemeniz çok hoşuma gidiyor. Sizden de böyle hareketler bekliyoruz. Hani o "S.A. ...." diye başlayan maillerini mesela kendi bloğuna dökebilirsin, ne dersin ? ;)

    Hepinize kucak kucak sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ses vermene cok sevindim canim,dün bende bloglari dolasirken senin blogunada ugradim baktim,yoksun,dedim herhalde isleri fln vardir:)bugün görünce sevindim valla:)ayrica esinin blogunla ilgileniyor olmasi ne güzell:)benim esim hiicc anlamaz:)
    sertifikan hayirli olsun bu arada,seni burda görmek cokk güzeel:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Zelis,

    Nasıl mutlu oldum bu yorumunla anlatamam. Yokluğumun fark edilmesi bile güzel. :)
    Evet eşimden Allah razı olsun, benim de çok hoşuma gidiyor. ;)
    Bu arada sertifikam umarım hayırlı olur, hayırlı işlere imza atmama vesile olur umarım.
    Yürekten teşekkür ediyorum bu yorumlarınız için. Mutluluk sebebim bu güzel yorumlarınız.
    Teşekkürler Zelişçim.

    YanıtlaSil
  7. Uzun zamandır resme ara vermiştim.Şimdi bu güzzel tabloları görünce heyecanlandım.Aksam alıp en kısa zmanda başlamalıyım yapmaya.Hediye olarakta harika bir fikir bence.
    Yazıların çok güzel cok samimi.Bence de eşn haklı devam etmelisin yazmaya.
    Ayrıca nazar değmesin mutluluğunuza
    Rabbim daim etsin inş.Birlikteliğinize imrendim Allah biz bekarlara da böyle güzel yuvalar nasip eder inş.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. Sormayı unuttum yağlı boyalar tablo ile birlikte veriliyor dimi?
    Yoksa arkadasımda kalan resim malzemelerimi ve boyalarımı almam gerekecek:)

    YanıtlaSil
  9. Bluestylecım,

    Teşekkür ediyorum güzel duaların için. Darısı başına, tüm bekarların bşaına inşallah. Allah herkese hayırlı, huzurlu yuvalar kurmayı nasip etsin inş.
    Evet evet, akrilik boyalar ve fırça, palet seti tabloyla birlikte satılıyor. Bu akşam bitirmeyi düşünüyorum ben de benimkini :)
    Çalışmalarını paylaş sen de, merak ederim ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Aminn canım.

    İki tabloda çok güzel ama senin tablon sanki daha güzel olacak gibi geliyor bana:)

    Üşenmez ve bitirirsem mutlaka paylaşırım:)

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest