Sayfalar

4 Nisan 2013 Perşembe

Sağlıklı Yaşam




Selam Millet,

Dukan diyetini ne yazık ki sağlık nedenlerinden ötürü bıraktığımı ama tam olarak da vazgeçmediğimi söylemiştim.
Dukan bir zarar vermedi ama doktorum tatlandırıcıyı yasakladı ve
günde 2 porsiyon meyveyi,
 5 adet fındık, ceviz ve bademi ekledi.

Meyveyi meyve salatası şeklinde, oldukça fazla çeşitle yiyebilirsin dedi.
Ben de öyle yapıyorum.
Her gün meyve tüketmeye çalışıyorum.
Yılın ilk karpuzunu 35 TL'ye aldık hatta hafta sonu :)
Kesmece olduğu için tadına baktık da aldık, 
Bal gibi değildi ama gene de isteğimi köreltti :)

Bu arada hurmayı da ben ekledim, şeker niyetine artık çayımla birlikte veya canım ne zaman isterse hurma yiyorum.





Öğlenleri dışarıdan veya evden birşeyler yapıyordum ama artık iş yerinin yemeğine yazıldım.
Yine de sağlıklı olanları tüketmeye çalışıyorum.
Dün öğlen menüsünde: - pilav, -kuru fasülye, -etli mantarlı çorba, -supangle vardı.
Ben sadece salata bardan salata ve çorbayla, kuru fasülyeyi yedim.

Sabahları yine yumurtamı eksik etmemeye çalışıyorum, 
domates, salatalık, kırmızı biber ve yumurta...
2 dilim ekmek de ekledim.
Halk ekmeğin altınçöreği ve yeni çıkan kayısılı ekmeği birer harika.
Tavsiye ederim.


Akşam tavuk göğsünü 1 yemek kaşığı light soya sosunda pişirdim, içine de mantar dilimledim ve biraz da su ekledim.
Enfes oldu. 
Hatta bu akşam tekrar yapacağım tadına doyamadım :)

Yanına da 2 yemek kaşığı yoğurtla, salatamı yaptım yedim.




Geceye doğru canım tatlı birşeyler istedi, 
tatlandırıcı da yasak olunca fazla abartmamak için doğal yöntemlerle enfes birşey buldum.

MUZLU, HURMALI, BALLI TOFU SMOOTHIE

Tarifi:
-1 kutu (300 ml) tofu (gurmenet.com dan aldım)
- 1 adet kabuğu soyulmuş hurma, 
-1 tatlı kaşığı bal,
-1/2 muz
-1 ufak çay bardağı süt
-5-6 damla vanilya aroması

Yapılışı:

Yukarda  görmüş olduğunuz rondoma hepsini boşalttım, 
hurmanın çekirdeğini de çıkardım ve 
rondodan geçirdim.
TA TA  İŞTE BU KADAR BASİT.

Smoothiemiz hazır.
Dilerseniz, buz ekleyip tam olarak smoothie kıvamında tüketebilirsiniz ama 
benim boğazlarım ağrıdığı için buz eklemedim ve 
puding kıvamında olmasını istedim.

AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest