Sayfalar

20 Ağustos 2013 Salı

26. HAFTA ve HER GÜNE BİR BAŞKA DERT!

Selam Blogcanlar,

Hamilelikle birlikte her güne ayrı bir problemle uyanır oldum.
Bu hafta ise böbreklerimde sorun çıktı.
Büyüyen oğluşum böbreklere baskı yapıyor ve sağ böbreğime sancı giriyor.
Kum dökmüş veya taş düşürmüş kişiler varsa aranızda tecrübelerini yazarsa çok memnun olurum.
O kadar da çok su içiyorum ki inanamazsınız.

Geçen hafta Perşembe günü tam 25+0'ımızda,
Şeker yüklemesi için sabah aç karnına annemle birlikte hastanenin yolunu tuttuk.
Ben sanıyordum ki 1 saat kadar bekleyeceğiz,
Annemle gittiğimiz hastaneye yakın bir pastahanede kahvaltı yapma imkanı da buluruz diye düşünmüştüm.
Evdeki hesap çarşıya uymadı tabi.

Sabah 9.30da vardığım hasteneden ikindi 4.20'de çıktım.
Şeker yüklemesi için ilk etapta açlık kan şekerimi parmaktan kan alarak ölçtüler.
Bir de i.tahlili verdim.
Üstüne 75 gramlık şekerli su hazırlayıp getirdiler,
Onu da 1 dikişte su niyetine içtim.
Sanıldığının aksine bence mide bulandırıcı değildi.
Zaten şekerli şeyleri seven biriyim, 
Çoğu kişinin ihtiyaç duyduğu limona bile ihtiyaç duymadım.

Bir saat sonra, bu sefer koldan 2 tüp kan alıp, tekrar i.tahlili verdim.
Bu süre zarfında hiçbir şey yiyip içmiyorsunuz tabi.
Annemle sohbet ederek vakit geçirdim.
Sonra tekrar 1 tüp kan alındı, i.tahlili verdim.
Sonuçları 2 saat sonra alıp doktorunuza göstereceksiniz dediler.
O sürede annemle şöyle güzel bir kahvaltı yapalım dedik.
Bahçeşehir'deki Gurme'ye gittik ama sıcakta şıpır şıpır eriyince,
Tatil hayaliyle planlar yapmaya başladık.
Dedim: "Anne ben yanıyorum, işe geri dönemeyeceğim, kendimi soğuk sulara atasım var..." 
Annem de ablamların Küçükkuyu'daki yazlıkta olduğunu,
Aslında çok gitmek istediğini,
Ama zor olduğunu söyledi durdu,
Ve bir anda karar verdik gitmeye...
İş yerinden izin aldım.
Eşimi aradım: "Siz gidin, ben seni almaya gelirim." deyince de gönül rahatlığıyla yola koyulacaktım!...
Ta ki tahlil sonuçlarını alıp doktora gösterip, i.yolu enfeksiyonu ile karşılaşıp, bunun için böbreklere ultrasonla bakılmasını ve dahiliyeye görünmemi isteyene kadar doktor.
Dediklerini yaptım,
Ultrason içinse bugüne randevu alıp hastaneden çıktığımda saat 16.20 idi.
Eczaneden ilaçlarımı alıp (bir ton antibiyotiğim oldu gene :( ),
 Eve gidip, çantamı hazırlayıp annemi almaya çıkışım ise 17.00.

2 kafadar çıktık İstanbul'dan Çanakkale'ye yola...
Gece 11.30 gibi vardık.





Ertesi sabah Çanakkale'nin buz gibi sularına attım kendimi...








Dönüşümüzse ayrı hikaye... 

ARKASI YARIN... ;)

TO BE CONTINUED... :)





4 yorum:

  1. Ne yazık ki son haftalarda sıkıntıların da bebek büyüdükçe çoğalıcak malesef :( Olabildiğince kendini rahatlatmaya, pozitif düşünmeye çalış. Eminim mini tatil iyi gelmiştir. Deniz bir harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdülillah diyorum. :) Ben biraz da buraya yazıyorum sıkıntıları ki, gelecekte açıp okudukça, vay be neler yaşamışım diyebileyim. Günlük misali yani...
      Deniz oldukça soğuktu ama harikaydı. Tatil güzeldi ama doyamadan bitti malesef :(

      Sil
  2. ay o şeker yüklemesi beni mahfetmişti rahat atlatmana sevindim tatilde iyi gelir şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatil 3 günlüktü ama iyi geldi.
      ben şekere doyamayan biri olduğum için tadından ziyade, sonucundan en çok korkuyordum ama o da güzel çıktı çok şükür. :)

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest