Sayfalar

11 Temmuz 2013 Perşembe

***21. HAFTA ve MİNİĞİMİN CİNSİYETİ ***

TÜM GEBELERE DUYURU! 
Bebeğinin cinsiyetini merakla bekleyenlere MÜJDE!

Bu sene kız senesiymiş azizim! (Ablamın deyişine göre)
Ablam bana: "İçime kız gibi doğuyor senin bebeğin..."dediğinde hışmımı ve üzüntümü içime akıtmıştım.
Bebeğim üzülmesin, cinsiyeti belki kızdır, onu gücendirmeyeyim diye çok zorlandım en başında.
Sonra ise alıştım yavaş yavaş, ne gelirse Allah'tandı ve bizim bebeğimizdi.
Kız olsun erkek olsun Rabbim'in mucizesi, bize hediyesiydi...
Yine de gönlümden kendimi bildim bileli erkek geçiyordu.
7 kız olarak büyümenin etkisinin çok olduğunu düşünüyorum bu konuda.
Eşimin de ilkokula giden bir kız kardeşi olduğu, 
O duyguyu daha yeni tattığı için farklı bir duygu tatmak amacıyla erkek istemesi oldukça doğaldı.
Ama bu düşünceleri, hamile kaldığımı öğrendiğim anda seslendirmek, 
Sanki bebeğimi gücendirmek, küstürmek, hakkına girmek gibi olacağı için bastırdım.

Ta ki...
Bebeğim 12.haftada kendini belli edip de doktorumuz %50-50 diyerek bizi gene de şüphede bırakana kadar.
Eşim de ben de iyice havaya girmiştik: "Erkek, Erkek!" diye.
Girmiştik girmesine ama dilimden HAYIRLI EVLAT olma duası düşmedi hiçbir zaman.
Ve gene kıyamadım yavrucuğuma, belki kızdır üzülür diye hiç ses etmedim.

14.haftada tekrar doktor kontrolümüz vardı.
Bu sefer doktorumuza cinsiyetini sorduğumda "% kaç?" diye de sormayı ihmal etmemiştim.
%90 Erkek dedi.
Cinsiyeti kesinleştiğinde ilk cicisini almaya karar vermiştim ama bir yandan da erken diye korkuyordum.
Sanırım ilk cicisini 16.haftada annemle birlikte aldık.
Benim bir türlü elim gitmiyordu.
Annem 7 kızdan sonra gene kız şeylerine bayılıp: "Bunu alsak ne olur?" diyordu :)
Tarihini hatırlamıyor oluşuma üzüldüm şu an açıkçası.
İlk hediyesi anneannesinden geldi.
Mothercare'den tulumlar aldı anneannesi 10.torununa.
Ben de hemen ilk çıtçıtlı bodylerini aldım yine mothercare'den.
Neyse bu bebek alışverişi tamamen ayrı bir post konusu... :)
Gelelim 21. Hafta'ya...
Oğluşum, miniğim bugün tam 21 haftalık oldu.
Değişen pek bir şey olmadı benim için.
Karnımda hissettiğim garip baskı ve 
İçinde kelebekler dolaşıyormuş hissi dışında.
Galiba bu bebişimin hareketleri ama pek anlayabilmiş değilim henüz :(
Bu hafta bebeğim muzdan havuç boyutuna terfi etti.
Büyüyor içimde bebeğim. :)

Bir hafta geriden geldiğini öğrenmiş olduğum bebeğim aslında şu an hala muz boyutunda olabilir :)
Olsun yine de uyusun da büyüsün benim miniğim. :)
Bakalım ayrıntılı ultrasonda bu cumartesi boyunu da öğreneceğiz inşallah.
Tüm gebelere sağlıklı hamilelikler ve 
Tüm isteyenlere hayırlı evlat diliyorum.
 Tekrar görüşene kadar,
Hoşça bakın zatınıza...

***






7 yorum:

  1. Erkek adamin erkek oglu olur diyesim geliyor hep ama rabbim hayirli saglikli bir evlat nasip etsin insallah annesi gibi nur yuzlu olsun sevkatli olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin :) aynı zamanda babası gibi iyi niyetli, hayırlı bir eş ve evlat olur inşallah.

      Sil
  2. Rabbim tamamina erdirsin ins. oglumun pabucu dama atilicak desene:))
    yok yok denizime arkadas ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee o abisininkini atmıştı :)
      İnşallah oyun arkadaşı olacak onlar :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Bende yeni doğum yaptım 7 yıl aradan sonra 2.ye oğlum oldu,bebeğim 2 aylık henüz ve aynı heyecanları bende yaşadım..
    O içinizdeki kelebek kıpırtısı da minik bebeğinize ait,karnınızda sevginizle büyüyen mucizenizle keyifli bir hamilelik dilerim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel dualarınız için amin öncelikle.
      Ne güzel ki 2.yi oğlunuzu da kucağınıza almışsınız.
      Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah.
      Siz şimdi tecrübelisiniz tabi :) ben anlayamıyorum hala, o bu mu, bu o mu diye sorup duruyorum deneyimlilere :)
      Öğrendiğim iyi oldu :)
      Teşekkürler

      Sil
  4. merhaba

    http://zeynebin.blogspot.com/
    bloguma hoşgeldin taze misafirim,
    bebeğin, minik meleğin hayırlı olsun öncelikle...

    evet blogumda daha fazla yer almaya çalışıyorum...
    halı bildiğim kadarıyla satıştaydı ama nette baktım sitesinde göremedim...
    perdemdeki kelebekler keçeden
    aslında şekilleri verdikten sonra incecik misina yani şeffaf iple düz dikilmiştir, ben perdeye iğneyle tutturdum sadece... bize hediye gelmişti :))
    ben kelebek seviyorum diye bu deseni hediye etmişti,
    aslında böyle kartopu deniz teması da güzel olurmuş şimdi düşününce...
    birde alt açmayı sevmişsin, beğendiğimi lmıstım, BEBİTOF markaydı...

    *Mobilyaları çok inceledim masko,ikea,zeki bebe,weltew vs. birçok yer gezdim,
    dedemiz mobilyacı sonra ben çizdim sağolsun babam istediğim gibi odaya uygun ölçülerde yaptı (isteyene yardımcı oluruz yine:)) ...
    *Halı ve Hasır Sepetlerimiz English Home; (özellikle tavsiye ediyorum normal halı değil makinede yıkanabilen iplik halı aldım hem de kaymıyor çocuklar için mükemmel) ...
    *Süs, Mevlüt Sepeti ve Şekerlerimiz Süslü Bebek - Eminönü Havuzlu Han - Selma Hanım'a Sevgilerle...

    *Bakım Seti olarak Sebamed ve Nivea ...
    *İğne oyaları olmadan olmaz tabi anneannemizden
    *Dolabı için Forum İst.SMYK, CHİCCO AZİZ bEBE ve ilk dokunuşlar için İdil Baby yumuşacık dokunuşlarıyla öncelikli tercihim ama mevlütten sonra dolabımız teyzeleri sayesinde doldu taştı burdaki resimde o kadar az ki...
    *Uyku seti - Kadir Has Çocuk Dünyası - İdil Baby - Bahçelievler (Çok mağaza yok ama sakin rahat alışveriş için mutlaka uğrayın)

    YanıtlaSil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest